© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Маркетингові комунікації у біржовій діяльності

Всі дисципліни за освітньою програмою "Біржова діяльність" >>

 

Мета дисципліни – оволодіння новітніми теоретичними знаннями з питань зовнішніх і внутрішніх комунікацій та набуття практичних вмінь і навичок щодо ефективної комунікаційної діяльності на підприємстві.

 

У результаті вивчення дисципліни студент отримає:

-знання теоретико-методичних основ організації і реалізації комунікаційної діяльності на підприємстві;

-знання з надання  якісних послуг та зі здійснення успішних операцій  на різних біржах;

-вміння  визначати особистісні, групові та ситуативні можливості для здійснення ефективного управлінського впливу керівника-лідера в підприємницькій діяльності;

-вміння проведення ділових переговорів та оформлення договорів,

-вміння залучення клієнтури;

-вміння розширення сфери збуту своїх послуг і завоювання ринку;

-навички організації та проведення комунікаційної діяльності в сфері надання послуг.

Регламент

Провідний викладач:

 

д.е.н., проф. Божкова В.В.