Olefirenko Oleg

Олефіренко О.М.

Academic degree: PhD., associate professor

Position: associate professor of The Department of Marketing and Management of Innovation Activity

Basic disciplines: Information Systems and Technology in Marketing, Computer Information Technology in Marketing, Innovative Project Management, University Education, Introduction to Specialty, Economic Risk and Methods of Measurement, Innovative Risk Management, Risk in Marketing, Marketing, Marketing product policy, Environmental Marketing.

Research interests: Marketing of innovations, Management of companies business portfolio, Holistic and industrial marketing, Alternative energy and energy efficiency, Branding and marketing areas, Logistics.

Scientific and methodological publications: 15 monographs, 2 training aids, 3 textbooks, more then 100 articles and abstracts of conferences.

 

 

Тел.: +38 (0542) 68-78-44

е-mail:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it     This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

Skype: oleg_olefirenko 

User Profile in Google Scholar

User Profile in Scopus

User Profile in ResearchGate 

 

Basic publications:

Monographs:

  1. Олефіренко О.М. Концептуальні підходи до управління портфелем замовлень промислових підприємств \\ Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004.
  2. Олефіренко О.М. Методологічні засади формування портфеля замовлень підприємства. Порівняльний аналіз \\ Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004.
  3. Олефіренко О.М., Доценко Г.О. Формування портфеля замовлень науково-виробничого підприємства \\ Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2005.
  4. Олефіренко О.М. Управління портфелем замовлень в системі інформаційного менеджменту венчурного підприємства \\ Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – C. 201-260
  5. Олефиренко О.М., Вихров Д.Ю. Оценка эффективности инновационных энергосберегающих технологий в жилищно-коммунальном хозяйстве \\ Малая энергетика в системе обеспечения экономической безопасности государства / Под общ. ред. Г.К. Вороновского, И.В. Недина. – К.: Знания Украины, 2006. – C. 211-221
  6. Ілляшенко С.М., Олефиренко О.М. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства \ Монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга ”, 2008. – 272с.
  7. Олефіренко О.М. Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва: історичне коріння, концепція, методологічні основи // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / За ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Торговий дім «Папірус», 2010. – С.478-487
  8. Олефіренко О.М., Карпіщенко М.Ю. Проблеми та перспективи брендингу територій на прікладі бренд концепції Сумської області "Сумщина – територія для життя!" // Проблеми та перспективи ринковоорієнтованого управлиння інноваційним розвитком / Монографія. Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С.611-630
  9. Олефіренко О.М. Діагностика ринкового потенціалу бізнес-портфеля товарів одиничного та малосенійного виробництва на підприємствах малого машинобудування // Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємтсв: монографія / за заг. ред. к.е.н., доцента Ю.С. Шіпуліної. – Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2012. – C.261-282
  10. О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга. Удосконалення організаційно-економічного механізму управління техніко-технологічним розвитком промислового підприємства // Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – С. 93-101.
  11. Peresadko G., Olefirenko O., Kovalenko E., Bektas C. Marketing research of comparative description of using it inmodern foreign and domestic marketing: The State, Corporation and individual: Correlation of rights, economic interests andways of their realization// Peer-reviewed marerials digest published following the results of the LXV International Research and practice conference and the III stage of the Chempionship in Economic Sciences and Management, juridical sciences - Publishing by IASHE, ISBN 978-1-909137-35-6, (London, October 01 - October 15, 2013), p. 40, 2013. (UK)
  12. Олефиренко О.М. Портфельное управление заказами как основа маркетинговой товарной политики в единичном производстве и малом машиностроении / Научные основы маркетинга инноваций: Монография в 3т., Том 2 / под ред. д.э.н., проф. С.Н. Ильяшенко. - Сумы: "Печатный дом "Папирус", 2013 - С.43-67
  13. Олефіренко О.М., Шевлюга О.Г. Теоретико-методичні та практичні засади управління техніко-технологічним розвитком промислових підприємств // Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2014. – С. 45–57. (монографія)
  14. Олефіренко О.М. Теоретико-методичні засади багатофакторного аналізу інвестиційної привабливості інноваційних проектів промислових підприємств // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Харків: ТОВ «Діса плюс», 2015. -С.303-312

  15. Олефіренко О.М. Управління комерціалізацією інновацій промислових підприємств: аспекти збутової політики: монографія / О.М. Олефіренко. – Суми: Триторія, 2017. – 504 с.

Training Aids:

  1. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004. – 976с.
  2. Кіслий В.М., Біловодська О.А., Олефіренко О.М., Соляник О.М. Логістика: теорія та практика / Навчальний посібник – Київ: Центр учбової літератури, 2010. – 360с.

Textbooks:

  1. Маркетинг: бакалаврський курс / За заг. Ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М. - Суми: Університетська книга, 2009. – 1134с.
  2. Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс (Основи інноваційного менеджменту): підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2013. – 728 с. – С. 338-417 (Олефіренко О.М., Міцура О.О. Розділ: Управління інноваційними проектами)
  3. Олефіренко О.М. Інтернет-біржі та електронний трейдинг / О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга /Біржова та торгова діяльність:магістерський курс: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Препринт. – Суми, 2016. – С. 608-627

Methodological publications:

  1. Інформаційні системи маркетингу \\ Методичні вказівки до виконання домашнього завдання, практичних та самостійних робіт з курсу „ІСМ” / Укладачі О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2006. – 118с.
  2. Комп’ютерні інформаційні системи у маркетингу \\ Методичні вказівки до виконання практичних завдань та контрольних робіт з курсу „КІТМ” / Укладачі О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2007. – 41с.
  3. Конспект лекцій з курсу „Інформаційні системи маркетингу” / Укладачі: О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко, С.В. Глівенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2009. – 113с.
  4. Конспект лекцій з курсу "Управління інноваційними проектами" / Укладачі: О.М. Олефіренко, О.О. Міцура. – Суми: Вид-во СумДУ, 2012. – 93с.

 

Full list of publications Olefirenko Oleg>>