© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
News
Victory in the All-Ukrainian Contest of Student's Scientific Papers in Marketing

April 11, 2019, the 2nd round of the All-Ukrainian Contest of Student's Scientific Papers in Marketing took place at the Ternopil National University of Economics.

The authors all over Ukraine were invited to the final scientific and practical conference, among them a student of the specialization "Marketing" of the Sumy State University Lazorenko Valeriia (supervisor candidat of economic sciences (PhD), associate professor Bilovodska Olena) took the III place.

Congratulations on the victory and wishes of further success!

2019 04 13 1

 

 
Winning the National Olympiad in Marketing

Student of the first (bachelor) level of higher education Kostornova Svitlana took the 3rd place in the 2nd stage of the All-Ukrainian student's olympiad in the specialty "Marketing".

The second stage of the All-Ukrainian Student Olympiad in the specialty "Marketing" took place on April 4-5, 2019, at Odessa National Polytechnic University.

We sincerely congratulate Svitlana and wish to gain new professional victories!

2019 05 04 2 2019 05 04 1

 
Нові монографії кафедри маркетингу та УІД СумДУ

Видано нові колективні монографії, які написані у рамках виконання робіт держбюджетних тем кафедри:

  • «Механізм управління знаннями в системі інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів», № ДР 0117U002255;
  • «Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств», № ДР 0117U003928 (проект молодих науковців);
  • «Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції», № ДР 0118U003572.

Усього з початку 2018 року безпосередньо кафедрою видано: 3 одноособові монографії; 4 колективних, з них 1 англійською мовою (видана у м. Прага, Чехія).

Висловлюємо вдячність усім колегам, які долучилися до написання та підготовки до видання зазначених монографій.

2018 12 20 1

2018 12 20 2

 
Excursion to JSC "Technology"

Students of the graduation courses of the Department of Marketing and MIA visited one of the leading enterprises of the region - JSC "Technology".

In addition to the actual excursions to the workshops, the guests became acquainted with the history of the company, the range of products produced, the peculiarities of production, as well as the basic qualifications that a marketer should have in the JSC "Technology".

In general, the excursion was not only of an informative nature, but also envisaged further cooperation between students and the enterprise in the context of their subsequent employment.

2018 05 11 22018 05 11

 
« StartPrev12345678910NextEnd »

Page 1 of 109