© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
News
Як зробити рекламу в Сумах ефективною?

2011-03-26_418 березня 2011 року Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку разом з Лабораторією маркетингових рішень провів перший бізнес-семінар у Сумах «Як зробити рекламу в Сумах ефективною», присвячений Двадцятій річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Близько двох місяців пішло на підготовку й організацію бізнес-семінару "Як зробити рекламу в Сумах ефективною". Захід проводився на честь двадцятої річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Робота виявилися не марною, і 18 березня були підведені підсумки в звітному виступі доповідачів, питаннях аудиторії та в оцінці усього заходу взагалі.

Перший блок семінару був присвячений навчанню і підбору маркетологів  на підприємстві. Виступ завідувача кафедри маркетингу СумДУ Сергія Миколайовича Ілляшенко освітлював проблеми підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Статистичні дані досліджень абітурієнтів описали картину, що склалася на ринку "початкових" трудових ресурсів. Далі доповідь  була присвячена передачі маркетингових функцій стороннім фахівцям - аутсорсинговим компаніям. Тема викликала пожвавлення і робочу дискусію. Піднімалися питання про альтернативні джерела отримання "маркетингових голів" за нормальні гроші.  Наступний доповідач - практичний психолог Ганна Яковенко - розповідала про правильний підбір штату на прикладі фахівця з маркетингу. Директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік відмітила: "Підбір персоналу - дійсно важлива й актуальна тема. На своєму досвіді я переконалася, що професійні кадри - це основа і запорука ефективної роботи усієї фірми. Запропоновані Ганною  методи науково-обґрунтовані і діючі. Є над чим замислитися та переглянути мотивацію свого колективу".

Другий блок семінару містив інформацію про різні рекламні носії. Боровик Галина Олександрівна першою представила на суд глядачам яскраву й інформативну презентацію  на тему індивідуальної сувенірної продукції. "Дійсно руйнуються стереотипи. Для мене, можна сказати, з'явилося нове джерело, нове бачення підходів до сувенірки", - говорить директор і засновник ТОВ "Рекламна група Регіон" Володимир Рудика.  Наступною підіймалася тема просування сайтів і роботи в Інтернеті. Директор студії медіа-проектів "Папайя Бразерс" Олександр Торопов у формі діалогу ділився своїм досвідом і настроєм з глядачами. Далі Катерина Захарченко відкрила завісу таємниці над процесом піару в місті Суми. Директор ТОВ "Інформаційно-рекламне агентство "Наша лінія" Олена Романенко надала досить-таки вичерпну інформацію про рекламу на ТБ і радіо. Про "мистецтво" обходити підводні камені в поліграфії повідав Юрій Гладенко з ТОВ "ТД "Папірус". Бурхливу реакцію і обговорення викликала презентація і доповідь Володимира Рудики на тему невдалих варіантів  дизайну на прикладі сумських вивісок, плакатів і білбордів. "Яскраво, доступно, змістовно і конструктивно", - саме такі відгуки й отримав виступ. Завершуючим в другому блоці був виступ Марини Борщенко. "Ніколи не думала, що існують такі цікаві методи просування товарів, і що "Сарафанне радіо" діє й у нас в місті. Доповідь Марини наштовхнула мене на нові думки та ідеї", - говорить менеджер по рекламі компанії CompService Аліса Карабаза.

Третій  блок освітлював безпосередньо питання оцінки ефективності реклами. Керівник "Лабораторії маркетингових рішень" Марина Карпіщенко виступила з доповіддю "Думка споживача. Слухати або чути"? Розглянутий приклад проведення досліджень в Сумах методом  фокус-групи не залишився без уваги й інтересу слухачів. Студентка п'ятого курсу СумДУ Любов Сигида після конференції поділилася враженнями: "Навіть навчаючись безпосередньо на кафедрі маркетингу, я не була впевнена в застосуванні методів, описаних в книзі, на практиці. А тим більше в нашому місті. Спасибі Вам велике"!  Далі ділилася досвідом директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік, торкнувшись "болючої" теми про вибір цільової аудиторії. Остання доповідь надала слухачам практичну інформацію про оцінку ефективності реклами за допомогою наукових методів і математичних формул.

У кінці семінару слухачі отримали сертифікати Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку.

 

 
MMI is included in the List of the Ukrainian leading periodicals

2011-04-04The Journal MMI is included in the List of the Ukrainian leading periodicals

The first issue of the journal "Marketing Management and Innovation" for 2011 year was published last week. According to the decision of the Presidium of the Supreme Certification Commission of Ukraine the Journal was included in the List of the Ukrainian leading periodicals in which results of dissertational works on competition of scientific degrees of the doctor and Ph.D. in economics can be published (Decree of the Higher Attestation Commission of Ukraine № 1-05/2 from 23.02.2011).

Scientists from universities and research institutes of Ukraine (Sumy, Kyiv, Krivyi Rig, Kharkiv, Lviv, Odesa), Belarus, Russia, the Czech Republic and Bulgaria have published articles in № 1'2011.

 

All issues of the journal can be found on its official websitehttp://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

 
Rewarding of participants of the contest "Find yourself in marketing"

w_c8391cfc

February 28, 2011, in the assembly hall of Sumy State University a ceremony of rewarding participants and winners of the contest "Find yourself in marketing" took place. It was organized by the Department of Marketing and MIA with the support of the Sumy City Council Department of Education and Science.

14 projects were submited to the contest, and the number of participants amounted more than 30 persons out of 10 schools. All projects can be charaterized with a high level of preparation and technical implementation.

The contest was held in three nominations:

  1. "Promotional video on social issues" (winners are the teams of School №12 (Golubchenko Vyacheslav, Pevnev Yaroslav, Lugova Alina, Kulesh Anastasiya, Postnyi Nikita; supervisor – Turchina Inna) and School №24 (Bulatova Alina, Chvorda Maksim, Devyaterikova Daria, Opariy Oksana; supervisor – Kulakova Victoria));
  2. "Presentation "My school and I" (winner is the team of School №9 (Melnik Mykola, Telighenko Darina, Goncharenko Darina, Ramazanova Diana; supervisor – Zhugan Oksana));
  3. "The best essay on the marketing topic" (incentive award received Semenchenko Marina (School №10), she was the only participant in the nomination).

There were also awarded special awards:

  • "The most active school" (School № 11 students were submitted the largest number of works);
  • "The most active member" (Stupnikova Caterina and Stelnyk Irina took part in the preparation of two projects);
  • "For the successful use of marketing tools in the presentation of the school" (team of School № 15);
  • "Special Prize of the Jury" (team of School № 6);
  • "Award from the Society for the Protection of Animals" (team of School № 18).

All the participants received certificates and souvenirs. The winners were awarded with certificates and tickets to rollerdrom "Шарик-Ролик".

Gifts for the participants and winners were handed by Doctor of Economics, Prof., Dean of the Faculty of Economics and Management Olga Prokopenko; Doctor of Economics, Prof., Head of the Department of Marketing, Chairman of the Contest Jury, Serhii Illiashenko; Doctor of Economics, Prof., Oleksandr Teletov; Ph.D., Assoc. Prof., Deputy Head of the Department of Marketing, Victoria Bozhkova and Deputy Head of the Sumy city Council Department of Education and Science, Natalia Kruglyak.

Serhii Illiashenko hopes that contest will become a good tradition and every year will gather more and more active youth. The contest appeared to promote ideas of marketing to youth, to show them that marketologist is a perspective, creative and interesting profession.

Media about us:

 
SPSS - a reliable assistant of a practicing marketer

1-02-2011_2

January 17-21, 2011 the assistant of the Department of Marketing Oleksandr Karpischenko has participated in the training of Ukrainian Marketing Association "SPSS - a reliable assistant of a practicing marketer".

Training participants learned how to use the basic features of software, including statistical analysis of different kinds of data and building mathematical models.

The successful completion of training is confirmed by the certificate of Ukrainian Marketing Association.

 
« StartPrev101102103104105106107108109NextEnd »

Page 103 of 109