© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Marketing management

marmen_2010

Bilovodska O.
Marketing management. - Tutorial. - 2010. - 332 p.

The tutorial deals with theoretical and methodological foundations of marketing management, especially the organization, planning, implementation and monitoring of marketing activities of industrial enterprises with regard to the principles of sustainable development. Clarifies the conceptual foundations of marketing management and marketing process management company. The tutorial contains many examples and facts that illustrate the theoretical and practical principles in all sections of the course.

For students of economic specialties, postgraduate students and lecturers of higher educational institutions. The book will be useful for marketers and managers of enterprises and institutions, readers who are interested in marketing management problems.

Language: Ukrainian

Original reference: Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / О.А. Біловодська. – К. : Знання, 2010. - 332 с.

Передмова
Розділ 1 Розуміння маркетингового менеджменту
1.1 Еволюція маркетингового менеджменту
1.2 Сутність, зміст, мета і завдання маркетингового менеджменту
1.3 Необхідні заходи і проблеми впровадження маркетингового менеджменту в ринкових умовах
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 2 Процес маркетингового менеджменту
2.1 Завдання процесу маркетингового менеджменту
2.2 Основні процедури процесу управління маркетингом підприємства
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 3 Організація маркетингового менеджменту
3.1 Концептуальна база як основа організації маркетингового менеджменту підприємства
3.2 Ділова етика в організації маркетингового менеджменту
3.3 Репутація та імідж підприємства.
3.4 Діловий етикет
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 4 Створення маркетингових організаційних структур на підприємстві
4.1 Сутність, цілі, функції та завдання організаційних структур маркетингу
4.2 Еволюція організаційних структур маркетингу
4.3 Способи організації маркетингових структур
4.4 Сучасні тенденції розвитку організаційних структур маркетингу
4.5 Принципи, алгоритм та вимоги створення маркетингових структур на підприємстві
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 5 Сутність і система маркетингового планування
5.1 Поняття, функції, принципи, завдання і етапи маркетингового планування
5.2 Система маркетингового планування
5.3 Маркетинговий план як результат маркетингового планування.
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 6 Стратегії маркетингу
6.1 Теоретичні основи формування стратегії підприємства
6.2 Корпоративні стратегії: зміст та види.
6.3 Конкурентні стратегії
6.4 Сутність і зміст стратегій маркетингу
6.5 Маркетингові стратегії малих підприємств
6.6 Особливості стратегії зростання середніх підприємств
6.7 Особливості стратегії зростання великих підприємств
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 7 Маркетингове стратегічне планування
7.1 Маркетингове стратегічне планування: сутність, мета, завдання, значення та особливості
7.2 Етапи маркетингового стратегічного планування
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 8 Маркетингові програми
8.1 Сутність, зміст та основні завдання розроблення маркетингових програм
8.2 Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання .

Розділ 9 Тактичне і оперативне планування маркетингу.
9.1 Сутність тактичного маркетингового планування. Структура та зміст маркетингового тактичного плану
9.2 Сутність та характерні риси маркетингового оперативного планування. Порядок розроблення маркетингових оперативних планів
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Розділ 10 Контроль та аналіз маркетингової діяльності
10.1 Сутність та процес контролю маркетингової діяльності
10.2 Контролінг маркетингу
10.3 Ревізія маркетингу
10.4 Маркетинговий аудит: сутність та процес
Контрольні запитання та завдання
Тести
Аналітичні та розрахункові завдання

Схеми, що ілюструють елементи маркетингового менеджменту
Кейси з дисципліни «Маркетинговий менеджмент»
Кроссворд з дисципліни «Маркетинговий менеджмент»
Післямова
Глосарій
Основна та рекомендована література.