Ілляшенко Сергій Миколайович

Ілляшенко С.М.

Вчений ступінь, звання: д.е.н., професор

Посада: завідувач кафедри (СумДУ), професор Вищої школи економіко-гуманітарної (Польща)

Організаційна робота:

Голова спецради Д 55.051.01 при СумДУ, член докторської спецради в НТУ "ХПІ"

Головний редактор фахового журналу "Маркетинг і менеджмент інновацій", член редколегії журналів: "Механізм регулювання економіки", "Маркетинг і цифрові технології""Economic Processes Management", "Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит", "Iranian Journal of Management Studies" (Іран), "International Marketing and Management of Innovations" (Польща), MIND (Польща) та ін.

Голова оргкомітету Міжнародних конференцій "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу".

Член клубу викладачів Української асоціації маркетингу УАМ

Член ради УАМ

 

Основні дисципліни: Маркетинг (для спеціальності “Маркетинг”), Маркетингова товарна політика, Товарна інноваційна політика, Інноваційний менеджмент

Наукові інтереси: маркетинг інновацій, інноваційний менеджмент, екологічний маркетинг, економічні ризики, економіка інформації і економіка знань

Науково-методичні праці: більше 600 наукових і навчально-методичних робіт, у тому числі, близько 100 книг (підручники, монографії, навчальні посібники).

Під його науковим керівництвом захищено 14 кандидатських та 2 докторські дисертації.

Тел.: +38 (0542) 687 -844

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  

Перелік публікацій Ілляшенка С.М.

Цитування Google Scholar

Scopus

Web of Science