Башук Тетяна Олександрівна

Башук Т.О.

Вчений ступінь, звання: к.е.н.
Посада: доцент

Виконувані обов'язки: директор центру післядипломної освіти

Основні дисципліни: Маркетингова комунікаційна політика, Маркетингова цінова політика, Мерчандайзинг, Некомерційний маркетинг, Креативний менеджмент
Наукові інтереси: мерчандайзинг, дистрибуція, маркетингові комунікації, рітейл, логістика
Науково-методичні праці: участь у 4 монографіях, 3 навчальних посібники, 3 статті, 14 тез доповідей, 1 методична робота

 

 

Контакти:

Tel.: +38 (0542) 68-78-44
е-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

 

 

 

Перелік публікацій Башук Т.О.>>

 

 


Завдання для виконання ОДЗ з курсу "Креативний менеджмент"

1й розділ ОДЗ - теоретичний (вибрати тему з переліку тем)

2й розділ ОДЗ - практичний (здійснити розрахунок креативності колективу або співробітника за будь-яким методом)

 

 

Перелік тем, що можуть бути використані для написання ОДЗ:

  1. Сутність креативності в бізнесі
  2. Психологічні вимоги до креативного менеджера
  3. Компоненти креативності: компетентність, уміння творчо мислити, внутрішня мотивація
  4. Креативність як критерій якості в системі підготовки менеджера
  5. Сутність методів: «Інтелектуальний штурм», «Сінектика», «Метод фокальних об’єктів», «Метод контрольних питань», «Метод семикратного пошуку»
  6. Теорія рішень творчих задач. Технології «менеджмент ідей» на фірмі
  7. Творчий потенціал особистості як вимір її креативності
  8. Творчий потенціал особистості як внутрішні передумови творчості; творчі можливості як фактичний потенціал особистості до взаємодії
  9. Творча індивідуальність – інтегральна креативно-особистісна категорія
  10. Структурно-змістові компоненти і механізми прояву творчого потенціалу менеджера
  11. Сутність методу проектів – стимулювання інтересу до проблеми
  12. Організація як креативне середовище. Основні параметри креативної організації
  13. Креативне середовище на підприємстві.
  14. Соціально-психологічні основи креативного середовища. Зовнішні бар’єри прояву креативності
  15. Антологічні принципи рефлексивно-творчого буття суб’єкта інноваційної діяльності: унікальність, парадоксальність, відкритість та надмірність
  16. Психологічний феномен креативного керівника. Ознаки творчої управлінської діяльності.
  17. Характеристика базових понять креативого керівника. Критерії та принципи творчої управлінської діяльності
  18. Творча самореалізація менеджера в умовах підприємства. «Творчий профіль» менеджера
  19. Управління креативним процесом
  20. Креативний виклик. Техніки, які стимулюють генерацію ідей. Техніки, які стимулюють творче мислення
  21. Ефективність інноваційного проекту. Вибір альтернатив
  22. Ознаки та класифікація цілей креативної організації
  23. Фактори, що визначають поведінку персоналу організації
  24. Внутрішні та зовнішні умови, які впливають на креативність організації
  25. Командні принципи організації творчої роботи. Прийняття рішень у групі

 

 

Перелік публікацій Башук Т.О.>>