Божкова Вікторія Вікторівна

Божкова В.В.Вчений ступінь, звання: д.е.н., професор
Посада: професор кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю
Основні дисципліни: Маркетингова політика комунікацій, Мерчандайзинг, Некомерційний маркетинг, Маркетингове ціноутворення
Наукові інтереси: інновації в маркетингу, мерчандайзинг, оцінка ризиків, маркетингові комунікації, маркетингове ціноутворення, стратегічне планування, види маркетингу (некомерційний маркетинг, аромомаркетинг, латеральний маркетинг тощо).

Науково-методичні праці: більше 200 наукових праць, у тому числі 15 монографій, 20 підручників та навчальних посібників (у т.ч співавторство), 14 методичних вказівок, 50 статей, 40 тез доповідей.

Під її керівництвом захищено 6 кандидатських дисертацій

Організаційна робота: член організаційного комітету міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу»,  редакційної колегії  наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій», член спеціалізованої вченої ради Д 55.051.01 СумДУ, вченої ради науково-навчального інституту Фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького, організаційного комітету та журі Конкурсу "Знайди себе у маркетингу!" (для учнів старших класів загальноосвітніх шкіл та студентів ВНЗ м. Суми та Сумської обл.), конкурсної комісії СумДУ Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук за напрямом «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці», секція «Маркетинг».

Участь в науково-дослідних темах і грантах: «Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки» (№ДР 0115U001004) – керівник.

Робота зі студентами: диплом ІIІ ступеня Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук за напрямом «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці», секція «Маркетинг» (студент Чикалова А.С., м.Харків, 2016 р.).

 

Тел.: +38 (0542) 68-78-44

 

Перелік публікацій Божкової В.В. >>

 

Цитування