Сигида Любов Олексіївна

sygydaВчений ступінь, звання: к.е.н.
Посада: старший викладач кафедри
Основні дисципліни: "Ризикологія", "Маркетингова політика розподілу", "Маркетинг", "Маркетинг  торгово-посередницьких послуг", "Міжнародний бізнес та біржові ринки"
Наукові інтереси: інноваційний маркетинг, розподіл інноваційної продукції, маркетингова привабливість території
Науково-методичні праці: 2 підрозділи в підручнику, 2 конспекти лекцій, 19 статей, 51 теза доповідей, 8 підрозділів у колективних монографіях

Тел.: +38 (0542) 68-78-44

e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Дисертація: "Обґрунтування вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств" (спеціальність 08.00.04) - 2014 рік

 

Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір:

  • стаття Сигида Л.О. "Методичний підхід до вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств"  (№ 59177 від 06.04.2015 р.).
  • науковий твір Сигида Л.О. "Методичний підхід до перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці продукції інноваційно активних підприємств" (№ 69849 від 17.01.2017 р.)

Досягнення:

  • Друга премія на науково-технічній конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту СумДУ «Економічні проблеми сталого розвитку» у секції «Маркетингові дослідження» (м. Суми, СумДУ).
  • Перша премія на науково-технічній конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту СумДУ «Економічні проблеми сталого розвитку» у секції «Маркетинг» (м. Суми, СумДУ).
  • Диплом учасника V Всеукраїнського студентського конкурсу PR – проектів «Золотий компас», переможець в авторській номінації Олени Деревянко «За здравый смысл и адекватность PR - проекта», напрям досліджень ― бренд території (м. Харків, ХНЕУ).