© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.

Міжнародна науково-практична конференція

"Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу"

започаткована у 2007 році

miimlogo

Тематичні напрямки конференції:

  • методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій;
  • товарна інноваційна політика сучасного підприємства;
  • управління життєвим циклом інновацій;
  • управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій;
  • формування попиту і просування інноваційного продукту на ринок;
  • управління маркетинговими ризиками інновацій;
  • управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу;
  • інновації маркетингу;
  • нові методи маркетингових досліджень;
  • нові стратегії сегментування ринку;
  • модифікація кривої життєвого циклу товару;
  • нові маркетингові стратегії охоплення і розвитку цільового сегменту;
  • маркетинг екологічних інновацій.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

Учасники конференції: до участі запрошуються науковці, викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти, представники бізнес-структур, які зацікавлені в тематиці конференції.

Учасники конференції мають змогу опублікувати статті за проблематикою конференції у науковому фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій».


Деталі та умови участі в конференції Ви можете знайти:

  1. написавши електронного листа за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
  2. зателефонувавши:
  • +380 66-699-44-90 – Олена Шевлюга (фінансові питання);
  • +380 96-249-36-99 – Латунова Дар'я (організаційні питання);
  • +380 542-68-78-44 – кафедра маркетингу та УІД

Інформаційний лист МІІМ 2017 можна скачати тут