Конференція "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу" | Кафедра маркетингу

© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького

Міжнародна науково-практична конференція

"Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу"

започаткована у 2007 році

miimlogo

Тематичні напрямки конференції:

  • методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій;
  • товарна інноваційна політика сучасного підприємства;
  • управління життєвим циклом інновацій;
  • управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій;
  • формування попиту і просування інноваційного продукту на ринок;
  • управління маркетинговими ризиками інновацій;
  • управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу;
  • інновації маркетингу;
  • нові методи маркетингових досліджень;
  • нові стратегії сегментування ринку;
  • модифікація кривої життєвого циклу товару;
  • нові маркетингові стратегії охоплення і розвитку цільового сегменту;
  • маркетинг екологічних інновацій.

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

Учасники конференції: до участі запрошуються науковці, викладачі ВНЗ, докторанти, аспіранти, представники бізнес-структур, які зацікавлені в тематиці конференції.