© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Конкурс «Знайди себе у маркетингу!»

contestlogoУ 2010 році кафедра маркетингу та УІД СумДУ за підтримки Управління освіти та науки Сумської міської ради започаткувала для учнів 10-11 класів ЗОШ та студентів навчальних закладів І-ІІ ступенів акредитації конкурс «Знайди себе у маркетингу!».

Група конкурсу VK

 

Цілі конкурсу:

  • стимулювання інтелектуального та культурного розвитку молоді, а також підвищення її соціальної активності;
  • залучення молоді до вирішення гострих соціальних та економічних проблем міста;
  • сприяння обізнаності молоді у сфері маркетингу;
  • розкриття та розвиток творчого потенціалу молоді.

Орієнтовний перелік напрямів соціальної тематики для відеороликів:

  • «Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять!» – проблеми засміченості вулиць, парків та скверів рідного міста;
  • «Чемність – обличчя суспільства» – проблеми підвищення етичного рівня спілкування молоді;
  • «Молодь за здоровий спосіб життя» – проблеми куріння, алкоголю, наркотиків й інші;
  • турбота про братів наших менших;
  • допомога дітям-сиротам;
  • допомога літнім людям та інвалідам;
  • донорство крові;
  • проблема живого спілкування в епоху поширення інтерактивних засобів спілкування;
  • проблема підліткового суїциду;
  • «Батьки та Діти – боротьба поколінь» – проблеми спілкування різних поколінь;
  • інші актуальні проблеми сучасності.

Дивіться також:

Відео з церемонії нагородження учасників та переможців першого конкурсу «Знайди себе у маркетингу!»

Звіт за результатами конкурсу «Знайди себе у маркетингу!»:

Фотозвіт з церемонії нагородження учасників та переможців конкурсу «Знайди себе у маркетингу!»:

Інтерв'ю з органиізаторами конкурсу