Маркетинг в засобах масових комунікацій

Всі дисципліни за ОР "бакалавр" спеціальності 075 "Маркетинг" >>

 

Мета дисципліни – оволодіти теоретичними та практичними основами управління та функціонування ЗМІ як господарюючого суб’єкта.

У результаті вивчення дисципліни студент отримає:

-знання теоретичних та практичних аспектів розроблення концепції засобів масових комунікацій;

-вміння оцінювати та синтезувати нові методи організації діяльності із засобами масових комунікацій;

-навички розв’язувати комплексні проблеми, пов’язані з управлінням економічною та маркетинговою діяльністю засобів масових комунікацій;

-навички написання прес-анонсів і прес-релізів;

-навички самостійно ініціювати організацію прес-конференцій як інструменту ділових комунікацій, здійснювати контроль та нести відповідальність за результати їх проведення.

 

Регламент

Регламент (курсова робота)

Провідний викладач:

 

к.е.н., Грищенко О.Ф.