© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Маркетингові засади впровадження екологічних інновації

Ілляшенко С.М.
Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій / Ілляшенко С.М.; Сумський державний університет. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – 184 с.

У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій.

Мова оригіналу: українська

 

Переглянути зміст та вступ

Завантажити монорафію