© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Перемога у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

11 квітня 2019 р. на базі Тернопільського національного економічного університету відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг». 

На підсумкову науково-практичну конференцію були запрошені автори робіт зі всієї України, серед яких студентка спеціальності «Маркетинг» Сумського державного університету Лазоренко Валерія (керівник к.е.н., доц. Біловодська О.А.), яка зайняла III місце.

Вітаємо з перемогою студентку і її наукового керівника і бажаємо подальших успіхів!

2019 04 13 1

 

 
Перемога на Всеукраїнській олімпіаді з маркетингу

Студентка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Косторнова Світлана посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».

Нагадаємо, що ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг» проходив 4 – 5 квітня 2019 року на базі Одеського національного політехнічного університету.

Щиро вітаємо Світлану та бажаємо здобути нові професійні перемоги!

2019 05 04 2 2019 05 04 1

 
Нові монографії кафедри маркетингу та УІД СумДУ

Видано нові колективні монографії, які написані у рамках виконання робіт держбюджетних тем кафедри:

  • «Механізм управління знаннями в системі інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів», № ДР 0117U002255;
  • «Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств», № ДР 0117U003928 (проект молодих науковців);
  • «Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції», № ДР 0118U003572.

Усього з початку 2018 року безпосередньо кафедрою видано: 3 одноособові монографії; 4 колективних, з них 1 англійською мовою (видана у м. Прага, Чехія).

Висловлюємо вдячність усім колегам, які долучилися до написання та підготовки до видання зазначених монографій.

2018 12 20 1

2018 12 20 2

 
Екскурсія до АТ «Технологія»

Студенти випускових курсів кафедри маркетингу та УІД мали змогу відвідати одне з провідних підприємств регіону – АТ «Технологія».

Окрім власне екскурсії виробничими цехами, гостей познайомили з історією створення підприємства, номенклатурою продукції, яка випускається, особливостями виробництва, а також основними кваліфікаційними навичками, якими повинен володіти маркетолог в АТ «Технологія».

Загалом, екскурсія носила не тільки ознайомлювальний характер, але і передбачала подальшу співпрацю між студентами та підприємством у розрізі їхнього подальшого працевлаштування. 

2018 05 11 22018 05 11

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 1 з 109