© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”

29 вересня - 1 жовтня 2010 року у місті Суми на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету відбулась ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”.

За результатами роботи ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” планується видання колективної монографії.

 
Конференція на Кіпрі

З 29 вересня по 6 жовтня 2010 р. у м. Пафос (Кіпр) відбулася ХV міжнародна наукова конференція «Глобальні світоцивілізаційні процеси та економічна політика європейських країн, що розвиваються», у роботі якої взяла участь доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету к.е.н., доц. Біловодська О.А. з доповіддю на тему «Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації».

 
“Соціальні медіа або як продати слона поколінню “Y“

В рамках ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” був проведений круглий стіл на тему “Соціальні медіа або як продати слона поколінню “Y“. Доповідачі Олександр Торопов (Студія медіа-проектів Папайа, м. Київ) та Юлія Скринник (Рекламна агенція VIP Media Group, м. Суми) висвітили основні положення та окреслили проблемні питання сучасних соціальних медіа. В якості експертів обговорення виступили провідні фахівці в сфері реклами та комунікацій.

 
Участь у проекті Європейської комісії TEMPUS

Викладачі кафедри маркетингу СумДУ взяли участь у проекті Європейської комісії TEMPUS «Мережа освітніх центрів з сучасних технологій управління».

У 2009 році СумДУ став учасником даного проекту разом з університетами Іспанії, Польщі, Словаччини, Російської Федерації, Молдови та Вірменії.

Метою проекту є організація мережі навчальних центрів на базі провідних регіональних університетів для перепідготовки державних службовців органів місцевого самоврядування за напрямком сучасних інформаційних технологій та іноземної мови.

Викладачі кафедри маркетингу здобули право на розроблення одного з навчальних курсів проекту. Так, д.е.н., проф. Ілляшенко С.М. та к.е.н. Ілляшенко Н.С. (СумДУ, Україна) у співробітництві із к.е.н. Рябиченко С.А. (МГОУ, Російська Федерація) розробили навчальний курс с дисципліни «Інноваційний менеджмент».

В рамках даного проекту Ілляшенко Н.С. в червні 2010 року пройшла стажування в університеті Кобленц-Ландау (Німеччина) за напрямком «Електронне врядування та віртуальні продукти».

Завдяки подібним проектам викладачі кафедри маркетингу СумДУ вносять вклад у підвищення іміджу університету та кафедри, впевнено та гідно входять до європейського освітнього простору.

 
« ПочатокПопередня919293949596979899100НаступнаКінець »

Сторінка 100 з 104