© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
День маркетолога 2010

2 грудня 2010 в актовій залі СумДУ відбувся святковий концерт, присвячений Дню маркетолога. Святковий концерт, організований студентами та викладачами кафедри, об’єднав науку і креатив. До уваги присутніх були представлені багато цікавих номерів: серед них був і ніжний вальс, і запальний танок гурту з аеробіки. Під час концерту лунали відомі пісні та було презентовано гімн спеціальності. Оригінальним та цікавим був вірш про основні складові маркетингу. Щиру усмішку викликала сценка про незамінного дистриб’ютора. Щиро Вітаємо наших талановитих маркетологів і зичимо їм успіхів, наснаги та креативного настрою кожного дня!

Офіційна сторінка події Вконтакте

 
ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”

29 вересня - 1 жовтня 2010 року у місті Суми на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету відбулась ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”.

За результатами роботи ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” планується видання колективної монографії.

 
Конференція на Кіпрі

З 29 вересня по 6 жовтня 2010 р. у м. Пафос (Кіпр) відбулася ХV міжнародна наукова конференція «Глобальні світоцивілізаційні процеси та економічна політика європейських країн, що розвиваються», у роботі якої взяла участь доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету к.е.н., доц. Біловодська О.А. з доповіддю на тему «Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації».

 
“Соціальні медіа або як продати слона поколінню “Y“

В рамках ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” був проведений круглий стіл на тему “Соціальні медіа або як продати слона поколінню “Y“. Доповідачі Олександр Торопов (Студія медіа-проектів Папайа, м. Київ) та Юлія Скринник (Рекламна агенція VIP Media Group, м. Суми) висвітили основні положення та окреслили проблемні питання сучасних соціальних медіа. В якості експертів обговорення виступили провідні фахівці в сфері реклами та комунікацій.

 
« ПочатокПопередня101102103104105106107НаступнаКінець »

Сторінка 102 з 107