© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Новини
"Маркетинг" як друга вища освіта

Кафедра маркетингу проводить ліцензування підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” зі спеціальності “Маркетинг” (друга вища освіта).

Форма навчання денна і заочна. Термін навчання, відповідно, 2,5 і 3 роки.

Вимоги до вступників:

    попередній рівень освіти: повна вища освіта (спеціаліст, магістр будь якого профілю);
    конкурсний відбір.

 
ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу”

У СумДУ відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу”. Організаторами виступили кафедра маркетингу СумДУ і Сумський рагіональний центр інтелектуального розвитку.

 
Науково-методична конференція 2008

На кафедрі маркетингу було проведено щорічну Науково-методичну конференцію студентів, аспірантів, викладачів та співробітників Сумського державного університету за секціями “Маркетинг”, “Екологічній маркетинг”, “Маркетингові дослідження”.

 
« ПочатокПопередня101102НаступнаКінець »

Сторінка 102 з 102