© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Нагородження учасників конкурсу «Знайди себе у маркетингу»

w_c8391cfcВ актовій залі Сумського державного університету відбулася церемонія нагородження учасників та переможців першого конкурсу «Знайди себе у маркетингу», який організувала кафедра маркетингу за підтримки Управління освіти та науки Сумської міської ради для школярів м. Сум.

На конкурс було подано 14 робіт, а кількість учасників становила більше 30 осіб з 10 шкіл м. Суми. Усі роботи відзначались високим рівнем підготовки та технічної реалізації. Конкурс проводився у трьох номінаціях:

  1. «Рекламний відеоролик на соціальну тематику» (переможцями стали команди ЗОШ №12 (Голубченко В’ячеслав, Пєвнєв Ярослав, Лугова Аліна, Кулеш Анастасія, Постний Нікіта; педагог –Турчина Інна) та ЗОШ №24 (Булатова Аліна, Чворда Максим, Девятерікова Дар’я, Опарій Оксана; педагог – Кулакова Вікторія));
  2. «Презентація «Я і моя школа» (переможцем стала команда ЗОШ №9 (Мельник Микола, Теліженко Дарина, Гончаренко Дарина, Рамазанова Діана; педагог – Жуган Оксана));
  3. «Краще есе на маркетингову тему» (заохочувальну нагороду отримала Семенченко Марина (ССШ №10), як єдина учасниця номінації).

Також були вручені і спеціальні нагороди: «Найактивніша школа» (школярами ЗОШ №11 було подано найбільшу кількість робіт), «Найактивніший учасник» (Ступнікова Катерина та Стельник Ірина взяли участь у підготовці більше двох робіт до конкурсу), «За вдале використання маркетингових інструментів у презентації своєї школи» (команда ЗОШ №15), «Спеціальний приз від журі» (ЗОШ №6) «Відзнака від Товариства захисту тварин» (команда ЗОШ №18).

Усі учасники отримали сертифікати та пам’ятні подарунки. А переможці були відзначені дипломами та квитками до ролердрому «Шарик-ролик».

Подарунки учасникам та переможцям вручали д.е.н., проф., декан факультету економіки і менеджменту Ольга Прокопенко, д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу, Голова журі Конкурсу Сергій Ілляшенко, д.е.н., професор кафедри маркетингу Олександр Тєлєтов, к.е.н., доц., заступник завідувача кафедри маркетингу Вікторія Божкова та заступник начальника Управління освіти та науки Сумської міської ради Наталія Кругляк.

За словами Сергія Ілляшенка (Голова журі Конкурсу), кафедра сподівається, що конкурс стане доброю традицією і щороку збиратиме все більше активної молоді. Задумка конкурсу виникла з метою популяризації серед молоді ідей маркетингу як перспективної професії та цікавого напрямку реалізації творчого потенціалу.

Ми в новинах:

 
SPSS - надійний помічник практикуючого маркетолога

1-02-2011_2У період з 17 по 21 січня 2011 року асистент кафедри маркетингу Карпіщенко Олександр Олексійович приймав участь у тренінгу Української Асоціації Маркетингу "SPSS - надійний помічник практикуючого маркетолога".

Учасники тренінгу на практиці оволоділи навичками використання основних можливостей програмнго комплексу, зокрема статистичного аналізу різного роду даних, побудови математичних моделей.

Успішне закінчення тренінгу підтверджено сертифікатом Українсько Асоціації Маркетингу.

 
День маркетолога 2010

2 грудня 2010 в актовій залі СумДУ відбувся святковий концерт, присвячений Дню маркетолога. Святковий концерт, організований студентами та викладачами кафедри, об’єднав науку і креатив. До уваги присутніх були представлені багато цікавих номерів: серед них був і ніжний вальс, і запальний танок гурту з аеробіки. Під час концерту лунали відомі пісні та було презентовано гімн спеціальності. Оригінальним та цікавим був вірш про основні складові маркетингу. Щиру усмішку викликала сценка про незамінного дистриб’ютора. Щиро Вітаємо наших талановитих маркетологів і зичимо їм успіхів, наснаги та креативного настрою кожного дня!

Офіційна сторінка події Вконтакте

 
ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”

29 вересня - 1 жовтня 2010 року у місті Суми на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету відбулась ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”.

За результатами роботи ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” планується видання колективної монографії.

 
« ПочатокПопередня101102103104105106107НаступнаКінець »

Сторінка 102 з 107