© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Як зробити рекламу в Сумах ефективною?

2011-03-26_418 березня 2011 року Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку разом з Лабораторією маркетингових рішень провів перший бізнес-семінар у Сумах «Як зробити рекламу в Сумах ефективною», присвячений Двадцятій річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Близько двох місяців пішло на підготовку й організацію бізнес-семінару "Як зробити рекламу в Сумах ефективною". Захід проводився на честь двадцятої річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Робота виявилися не марною, і 18 березня були підведені підсумки в звітному виступі доповідачів, питаннях аудиторії та в оцінці усього заходу взагалі.

Перший блок семінару був присвячений навчанню і підбору маркетологів  на підприємстві. Виступ завідувача кафедри маркетингу СумДУ Сергія Миколайовича Ілляшенко освітлював проблеми підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Статистичні дані досліджень абітурієнтів описали картину, що склалася на ринку "початкових" трудових ресурсів. Далі доповідь  була присвячена передачі маркетингових функцій стороннім фахівцям - аутсорсинговим компаніям. Тема викликала пожвавлення і робочу дискусію. Піднімалися питання про альтернативні джерела отримання "маркетингових голів" за нормальні гроші.  Наступний доповідач - практичний психолог Ганна Яковенко - розповідала про правильний підбір штату на прикладі фахівця з маркетингу. Директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік відмітила: "Підбір персоналу - дійсно важлива й актуальна тема. На своєму досвіді я переконалася, що професійні кадри - це основа і запорука ефективної роботи усієї фірми. Запропоновані Ганною  методи науково-обґрунтовані і діючі. Є над чим замислитися та переглянути мотивацію свого колективу".

Другий блок семінару містив інформацію про різні рекламні носії. Боровик Галина Олександрівна першою представила на суд глядачам яскраву й інформативну презентацію  на тему індивідуальної сувенірної продукції. "Дійсно руйнуються стереотипи. Для мене, можна сказати, з'явилося нове джерело, нове бачення підходів до сувенірки", - говорить директор і засновник ТОВ "Рекламна група Регіон" Володимир Рудика.  Наступною підіймалася тема просування сайтів і роботи в Інтернеті. Директор студії медіа-проектів "Папайя Бразерс" Олександр Торопов у формі діалогу ділився своїм досвідом і настроєм з глядачами. Далі Катерина Захарченко відкрила завісу таємниці над процесом піару в місті Суми. Директор ТОВ "Інформаційно-рекламне агентство "Наша лінія" Олена Романенко надала досить-таки вичерпну інформацію про рекламу на ТБ і радіо. Про "мистецтво" обходити підводні камені в поліграфії повідав Юрій Гладенко з ТОВ "ТД "Папірус". Бурхливу реакцію і обговорення викликала презентація і доповідь Володимира Рудики на тему невдалих варіантів  дизайну на прикладі сумських вивісок, плакатів і білбордів. "Яскраво, доступно, змістовно і конструктивно", - саме такі відгуки й отримав виступ. Завершуючим в другому блоці був виступ Марини Борщенко. "Ніколи не думала, що існують такі цікаві методи просування товарів, і що "Сарафанне радіо" діє й у нас в місті. Доповідь Марини наштовхнула мене на нові думки та ідеї", - говорить менеджер по рекламі компанії CompService Аліса Карабаза.

Третій  блок освітлював безпосередньо питання оцінки ефективності реклами. Керівник "Лабораторії маркетингових рішень" Марина Карпіщенко виступила з доповіддю "Думка споживача. Слухати або чути"? Розглянутий приклад проведення досліджень в Сумах методом  фокус-групи не залишився без уваги й інтересу слухачів. Студентка п'ятого курсу СумДУ Любов Сигида після конференції поділилася враженнями: "Навіть навчаючись безпосередньо на кафедрі маркетингу, я не була впевнена в застосуванні методів, описаних в книзі, на практиці. А тим більше в нашому місті. Спасибі Вам велике"!  Далі ділилася досвідом директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік, торкнувшись "болючої" теми про вибір цільової аудиторії. Остання доповідь надала слухачам практичну інформацію про оцінку ефективності реклами за допомогою наукових методів і математичних формул.

У кінці семінару слухачі отримали сертифікати Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку.

 

 
"ММІ" стає ВАКовським

2011-04-04

Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» включено до Переліку наукових фахових видань України

Минулого тижня вийшов перший номер журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» за 2011 рік. Згідно з рішенням Президії Вищої атестаційної комісії від 23.02.2011 року журнал ММІ включено до Переліку наукових фахових видань України, у яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата економічних наук.

У №1’2011 представлені статті науковців з вищих навчальних закладів та науково-дослідних інститутів України (м. Суми, м. Київ, м. Кривий Ріг, м. Харків, м. Львів, м. Одеса), Білорусії, Росії, Чехії та Болгарії.

Сьогодні здійснюється набір статей у №2’2011, випуск якого планується у травні-червні 2011 року.

З усіма випусками журналу Ви можете ознайомитись на його офіційному сайті http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/

 
Нагородження учасників конкурсу «Знайди себе у маркетингу»

w_c8391cfcВ актовій залі Сумського державного університету відбулася церемонія нагородження учасників та переможців першого конкурсу «Знайди себе у маркетингу», який організувала кафедра маркетингу за підтримки Управління освіти та науки Сумської міської ради для школярів м. Сум.

На конкурс було подано 14 робіт, а кількість учасників становила більше 30 осіб з 10 шкіл м. Суми. Усі роботи відзначались високим рівнем підготовки та технічної реалізації. Конкурс проводився у трьох номінаціях:

  1. «Рекламний відеоролик на соціальну тематику» (переможцями стали команди ЗОШ №12 (Голубченко В’ячеслав, Пєвнєв Ярослав, Лугова Аліна, Кулеш Анастасія, Постний Нікіта; педагог –Турчина Інна) та ЗОШ №24 (Булатова Аліна, Чворда Максим, Девятерікова Дар’я, Опарій Оксана; педагог – Кулакова Вікторія));
  2. «Презентація «Я і моя школа» (переможцем стала команда ЗОШ №9 (Мельник Микола, Теліженко Дарина, Гончаренко Дарина, Рамазанова Діана; педагог – Жуган Оксана));
  3. «Краще есе на маркетингову тему» (заохочувальну нагороду отримала Семенченко Марина (ССШ №10), як єдина учасниця номінації).

Також були вручені і спеціальні нагороди: «Найактивніша школа» (школярами ЗОШ №11 було подано найбільшу кількість робіт), «Найактивніший учасник» (Ступнікова Катерина та Стельник Ірина взяли участь у підготовці більше двох робіт до конкурсу), «За вдале використання маркетингових інструментів у презентації своєї школи» (команда ЗОШ №15), «Спеціальний приз від журі» (ЗОШ №6) «Відзнака від Товариства захисту тварин» (команда ЗОШ №18).

Усі учасники отримали сертифікати та пам’ятні подарунки. А переможці були відзначені дипломами та квитками до ролердрому «Шарик-ролик».

Подарунки учасникам та переможцям вручали д.е.н., проф., декан факультету економіки і менеджменту Ольга Прокопенко, д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу, Голова журі Конкурсу Сергій Ілляшенко, д.е.н., професор кафедри маркетингу Олександр Тєлєтов, к.е.н., доц., заступник завідувача кафедри маркетингу Вікторія Божкова та заступник начальника Управління освіти та науки Сумської міської ради Наталія Кругляк.

За словами Сергія Ілляшенка (Голова журі Конкурсу), кафедра сподівається, що конкурс стане доброю традицією і щороку збиратиме все більше активної молоді. Задумка конкурсу виникла з метою популяризації серед молоді ідей маркетингу як перспективної професії та цікавого напрямку реалізації творчого потенціалу.

Ми в новинах:

 
SPSS - надійний помічник практикуючого маркетолога

1-02-2011_2У період з 17 по 21 січня 2011 року асистент кафедри маркетингу Карпіщенко Олександр Олексійович приймав участь у тренінгу Української Асоціації Маркетингу "SPSS - надійний помічник практикуючого маркетолога".

Учасники тренінгу на практиці оволоділи навичками використання основних можливостей програмнго комплексу, зокрема статистичного аналізу різного роду даних, побудови математичних моделей.

Успішне закінчення тренінгу підтверджено сертифікатом Українсько Асоціації Маркетингу.

 
« ПочатокПопередня101102103104105106107108109НаступнаКінець »

Сторінка 103 з 109