© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Ліцензування спеціальності "УІД"

Кафедрою маркетингу отримано ліцензію за спеціальністю 8.000014 «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр». Навчання буде проводитися за денною і заочною формами навчання. Термін навчання 1,5 і 2 роки відповідно.

 
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт 2010

На Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт в галузі «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці» наукові роботи студенток 5 курсу Мухоїд Світлани та Маленко Яни зайняли, відповідно, 1 та 2 місце за напрямком «Маркетинг». Наукова робота студентки 3 курсу Феденко Наталії зайняла 3 місце за напрямком «Управління персоналом і економіка праці».

 
Архів новин

2010 рік

2 грудня 2010

 В актовій залі СумДУ відбувся святковий концерт, присвячений Дню маркетолога. Святковий концерт, організований студентами та викладачами кафедри, об’єднав науку і креатив. До уваги присутніх були представлені багато цікавих номерів: серед них був і ніжний вальс, і запальний танок гурту з аеробіки. Під час концерту лунали відомі пісні та було презентовано гімн спеціальності. Оригінальним та цікавим був вірш про основні складові маркетингу. Щиру усмішку викликала сценка про незамінного дистриб’ютора. Щиро Вітаємо наших талановитих маркетологів і зичимо їм успіхів, наснаги та креативного настрою кожного дня!

 

11 -  14 жовтня 2010

Ілляшенко Н.С. взяла участь у робочій зустрічі в рамках проекту європейської комісії ECESIS програми TEMPUS «Мережа освітніх центрів у сфері сучасних технологій місцевого самоврядування». У рамках зустрічі були презентовані курси навчальних дисциплін, серед яких «Інноваційний менеджмент», розробниками якого є д.е.н., проф. С.М. Ілляшенко (СумДУ, Україна), к.е.н. С.А. Рябіченко (МГОУ, Російська Федерація) та к.е.н. Н.С. Ілляшенко (СумДУ, Україна).

6 жовтня 2010

З 29 вересня по 6 жовтня 2010 р. у м. Пафос (Кіпр) відбулася ХV міжнародна наукова конференція «Глобальні світоцивілізаційні процеси та економічна політика європейських країн, що розвиваються», у роботі якої взяла участь доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету к.е.н., доц. Біловодська О.А. з доповіддю на тему «Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації».

1 жовтня 2010

29 вересня - 1 жовтня 2010 року у місті Суми на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету відбулась ІV Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”.

В рамках ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” був проведений круглий стіл на тему “Соціальні медіа або як продати слона поколінню “Y“. Доповідачі Олександр Торопов (Студія медіа-проектів Папайа, м. Київ) та Юлія Скринник (Рекламна агенція VIP Media Group, м. Суми) висвітили основні положення та окреслили проблемні питання сучасних соціальних медіа. В якості експертів обговорення виступили провідні фахівці в сфері реклами та комунікацій.

За результатами роботи ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу” планується видання колективної монографії.

 

1 вересня 2010

Участь викладачів кафедри маркетингу СумДУ у проекті Європейської комісії TEMPUS «Мережа освітніх центрів з сучасних технологій управління»

У 2009 році СумДУ став учасником даного проекту разом з університетами Іспанії, Польщі, Словаччини, Російської Федерації, Молдови та Вірменії.

Метою проекту є організація мережі навчальних центрів на базі провідних регіональних університетів для перепідготовки державних

 службовців органів місцевого самоврядування за напрямком сучасних інформаційних технологій та іноземної мови.

Викладачі кафедри маркетингу здобули право на розроблення одного з навчальних курсів проекту. Так, д.е.н., проф. Ілляшенко С.М. та к.е.н. Ілляшенко Н.С. (СумДУ, Україна) у співробітництві із к.е.н. Рябиченко С.А. (МГОУ, Російська Федерація) розробили навчальний курс с дисципліни «Інноваційний менеджмент».

В рамках даного проекту Ілляшенко Н.С. в червні 2010 року пройшла стажування в університеті Кобленц-Ландау (Німеччина) за напрямком «Електронне врядування та віртуальні продукти».

Завдяки подібним проектам викладачі кафедри маркетингу СумДУ вносять вклад у підвищення іміджу університету та кафедри, впевнено та гідно входять до європейського освітнього простору.

15 травня 2010 року

На ІІ Міжнародному студентському фестивалі PR і реклами «PR-стиль 2010» (м. Брянськ, Росія) студентки 4 курсу Росохата Анна, Колодка Анна та Кисіль Тетяна (керівник Карпіщенко О.О.) зайняли І місце. Вітаємо лауреатів!.

11 травня 2010 року

11 травня 2010 року відбувся успішний захист кандидатської дисертації викладача кафедри маркетингу Карпіщенко О.О. на тему «Організаційно-економічні засади забезпечення інноваційного процесу на промисловому підприємстві». Колеги вітають з цією подією і бажають творчих успіхів.

5 травня 2010 року

Викладачі кафедри маркетингу Башук Т.О. та Троян М.Ю. успішно захистили дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Щиро вітаємо колег і бажаємо успіху у науковій діяльності!

15 квітня 2010 року

Кафедрою маркетингу отримано ліцензію за спеціальністю 8.000014 «Управління інноваційною діяльністю» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр». Навчання буде проводитися за денною і заочною формами навчання. Термін навчання 1,5 і 2 роки відповідно.

29 – 31 березня 2010 року

На Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт в галузі «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці» наукові роботи студенток 5 курсу Мухоїд Світлани та Маленко Яни зайняли, відповідно, 1 та 2 місце за напрямком «Маркетинг». Наукова робота студентки 3 курсу Феденко Наталії зайняла 3 місце за напрямком «Управління персоналом і економіка праці».

05 лютого 2010 року

Кафедрою маркетингу Сумського державного університету започатковане видання наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій». Періодичність видання 4 рази на рік. Перший примірник журналу заплановано видати наприкінці травня 2010 року.

01 лютого 2010 року

У приміщенні «Прес-клубу» м. Суми відбулась презентація останніх публікацій кафедри маркетингу. В рамках заходу завідувач кафедри маркетингу СумДУ Ілляшенко Сергій Миколайович спільно з завідувачем кафедри економіки СумДУ Мельником Леонідом Григоровичем представили громаді міста останні наукові та навчально-методичні видання розроблені науковцями і викладачами Сумського державного університету.

2009 рік

17 грудня 2009 року

В актовій залі СумДУ вже четвертий рік поспіль відбулося святкування Дня маркетолога підготовлене студентами, аспірантами і викладачами кафедри маркетингу. У програмі: посвята студентів п’ятого курсу у маркетологи і вручення їм відповідних сертифікатів, святковий концерт, зустріч з випускниками минулих років.

1-3 жовтня 2009 року

У м. Суми на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету відбулась ІІІ Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу”.

18 червня 2009 року

К.е.н., доц. Прокопенко О.В. 18 червня 2009 року успішно захистила дисертацію на тему “Теоретико-методологічні засади соціально-економічної мотивації екологізації інноваційної діяльності” на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.06 – Економіка природокористування та охорони навколишнього середовища. Захист відбувся в Інституті проблем ринку НАНУ (м.Одеса).

18 червня 2009 року

На Всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів (м.Київ) студентки 5 курсу Грищенко Олена та Голишева Євгенія (керівник доц. Біловодська О.А.) зайняли ІІІ місце. Вітаємо лауреатів.

15 травня 2009 року

Сумський державний університет готує до ліцензування спеціальність 8.000014 - “Управління інноваційною діяльністю” за освітньо-кваліфікаційним рівнем “магістр”. Навчання буде проводитися за денною і заочною формами. Термін навчання, відповідно, 1,5 і 2 роки. Підготовку фахівців передбачається проводити на базі кафедри маркетингу.

2 лютого 2009 року

Кафедра маркетингу проводить ліцензування підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” зі спеціальності “Маркетинг” (друга вища освіта).

Форма навчання денна і заочна. Термін навчання, відповідно, 2,5 і 3 роки.

Вимоги до вступників:

  • попередній рівень освіти: повна вища освіта (спеціаліст, магістр будь якого профілю);
  • конкурсний відбір.

2008 рік

19-20 вересня 2008 року

У СумДУ відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу”. Організаторами виступили кафедра маркетингу СумДУ і Сумський рагіональний центр інтелектуального розвитку.

25 квітня 2008 року

На кафедрі маркетингу було проведено щорічну Науково-методичну конференцію студентів, аспірантів, викладачів та співробітників Сумського державного університету за секціями “Маркетинг”, “Екологічній маркетинг”, “Маркетингові дослідження”.

 
Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій""

Кафедрою маркетингу Сумського державного університету започатковане видання наукового журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій». Періодичність видання 4 рази на рік. Перший примірник журналу заплановано видати наприкінці травня 2010 року.

 
« ПочатокПопередня101102103104105106107НаступнаКінець »

Сторінка 104 з 107