© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Робоча відпустка професора Ілляшенка С.М.

У період короткотермінової відпустки за власний рахунок (з 11 по 18 грудня 2017 р.) д.е.н., професор Ілляшенко С.М. відвідав Польщу (м. Бєльсько-Бяла), де згідно угоди між СумДУ і Вищою школою економіко-гуманітарною (ВШЕГ) провів цикл семінарів для бакалаврів та магістрів, які навчаються за напрямом «Менеджмент». Окрім того він вивчав досвід застосування інноваційних форм підготовки дипломних робіт бакалаврів та магістрів.

2017 25 01

 
Участь у конференції у Хмельницькому

Викладачі кафедри маркетингу та УІД Сагер Л.Ю. та Сигида Л.О. взяли участь у роботі XII Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», яка відбувалась у Хмельницькому національному університеті з 29 листопада по 1 грудня 2017 року.

У рамках заходу учасники прослухали семінар-тренінг «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством». Сама ж конференція була присвячена питанням застосування сучасних маркетингових технологій в умовах глобалізації економіки, у обговоренні яких взяли участь провідні теоретики та практики з різних міст.

2017 12 01 01

 
Сертифікати В2

20 листопада 2017 року співробітники кафедри маркетингу та УІД Біловодська О.А., Ілляшенко Н.С., Ващенко Т.В. успішно здали ECL тест з англійської мови та отримали сертифікат про знання мови рівня В2. Цей сертифікат надається Європейським Консорціумом з підтвердження рівня володіння іноземною мовою (European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages) та надає право навчатись і працювати в англомовних країнах.

2017 07 12

 
Участь професора Ілляшенка С.М. у конференціях у Київському національному торговельно-економічному університеті

23 листопада 2017 р. завідувач кафедри маркетингу та УІД СумДУ, д.е.н., професор Ілляшенко С.М. прийняв участь у конференціях, що проходили у КНТЕУ:

  • 7-й Всеукраїнській конференції завідувачів кафедр маркетингу та реклами, на якій обговорювалися питання удосконалення стандартів освіти з маркетингу (освітньо-кваліфікаційні рівні “Бакалавр”, “Магістр”).
  • 11-й Міжнародній науково-практичній конференції “Реклама: інтеграція теорії і практики” з доповіддю “Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу”, у якій висвітлено досвід просування в Інтернет журналу “Маркетинг і менеджмент інновацій”.

2017 27 11

 

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 3 з 104