© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Сертифікати В2

20 листопада 2017 року співробітники кафедри маркетингу та УІД Біловодська О.А., Ілляшенко Н.С., Ващенко Т.В. успішно здали ECL тест з англійської мови та отримали сертифікат про знання мови рівня В2. Цей сертифікат надається Європейським Консорціумом з підтвердження рівня володіння іноземною мовою (European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages) та надає право навчатись і працювати в англомовних країнах.

2017 07 12

 
Участь професора Ілляшенка С.М. у конференціях у Київському національному торговельно-економічному університеті

23 листопада 2017 р. завідувач кафедри маркетингу та УІД СумДУ, д.е.н., професор Ілляшенко С.М. прийняв участь у конференціях, що проходили у КНТЕУ:

  • 7-й Всеукраїнській конференції завідувачів кафедр маркетингу та реклами, на якій обговорювалися питання удосконалення стандартів освіти з маркетингу (освітньо-кваліфікаційні рівні “Бакалавр”, “Магістр”).
  • 11-й Міжнародній науково-практичній конференції “Реклама: інтеграція теорії і практики” з доповіддю “Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу”, у якій висвітлено досвід просування в Інтернет журналу “Маркетинг і менеджмент інновацій”.

2017 27 11

 

 
Наші студенти призери 13 Українського фестивалю реклами

23 листопада 2017 р. у Київському національному торговельно-економічному університеті (КНТЕУ) відбувся комплекс заходів у рамках 13 Українського студентського фестивалю реклами (УСФР): 

1. Майстер-клас від провідних рекламістів України, який провели:

  • Денис Келеберденко – Креативний директор міжнародної рекламної компанії BBDO Ukraine, тема «Just don’t do it!»;
  • Коста Шнайдер – Креативний директор міжнародної рекламної компанії Seatchi & Seatchi Ukraine, тема «Remarks about Lovemarks»;
  • Ірина Федоришина – доцент кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ, експерт із поведінки споживачів, тема «Реклама майбутнього»;
  • Андрій Кашпур – Future & Reputation Developer, тема «реклама майбутнього».
  • Андрій Семенюк – Директор з маркетингу компанії Alfa Project, тема «Ефективна реклама: якїї створити»;
  • Євген Шевченко – CEO UA Master, експерт у сфері інтернет-маркетингу, тема «Інтерактив в інтернет-рекламі»;
  • Анже Йереб – Регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia, Голова журі конкурсу, тема «Людина vc рекламіст».Традиційний майстер-клас формату «Розбір польотів».

2. Церемонія нагородження переможців 13-го УСФР. На конкурс у різних номінаціях було надіслано більше 600 робіт. У Журі були провідні рекламісти-практики українських і міжнародних компаній. 

За результатами конкурсу перемогли роботи:

  • ІІ місце у номінації “Комерційний відеоролик” зайняла робота учениці Низівської ЗОШ Куратченко Анни (під керівництвом доцента каф. маркетингу та УІД, к.е.н. доц. Біловодської О.А. та вчителя Низівскої ЗОШ Снопченко Ю.Ю.).
  • ІІІ місце у номінації “Зовнішня реклама” зайняла робота студенток спеціальності «Маркетинг» СумДУ Косторнової Світлани та Писаренко Катерини (під керівництвом асистента каф. маркетингу та УІД, к.е.н. Гайдабрус Н.). 

Конкурсні роботі представлені на виставці кращих робіт УСФР. 

2017 25 11

 

 

 
Участь у конференції

16-17 листопада 2017 року викладачі кафедри маркетингу та УІД взяли участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Стратегія підприємства: підприємницький контекст» (м. Київ, ДЗВН «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»).

Під час конференції відбулося жваве обговорення актуальних проблем формування стратегії компаній підприємницького типу та інституційно-організаційних аспектів розвитку малого й середнього бізнесу в Україні. У рамках панельних дискусій разом із практикуючими спеціалістами було визначено інституційні та конкурентні виклики при формуванні підприємницької стратегії і основні компетенції випускників та спеціалістів для здійснення всіх напрямків підприємницької діяльності.

2017 21 11 0

2017 21 11 1

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 5 з 106