© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Новини
Видання монографій

monogr bilovodska syhydamonogr sagerВийшли друком монографії викладачів кафедри маркетингу та УІД Сагер Л.Ю. («Управління внутрішніми комунікаціями підприємств: теорія, методика, практика») та Сигиди Л.О., Біловодської О.А. («Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах»). У роботах опубліковано основні наукові результати, отримані в рамках грантів Президента України для молодих вчених. Зокрема, розглянуто концептуальні засади розподілу продукції в системі управління підприємством та питання управління внутрішніми комунікаціями на підприємствах в умовах трансформації галузевих ринків.

 
Голова ДЕК

Завідувач кафедри маркетингу та УІД д.е.н., професор Ілляшенко С.М. як голова ДЕК зі спеціальності "Маркетинг" був присутній на захистах дипломних робіт магістрів у Харківському державному університеті харчових технологій. 

Разом зі стандартними, але цікавими дипломними розробками були представлені комплексні дипломні роботи (за трьома спеціальностями), які охоплювали розробку технології виготовлення продуктів харчування і маркетингові стратегії їх просування на ринок. Були представлені не лише теоретичні розробки, але й зразки виготовлених продуктів.

2018 01 02

 
Робоча відпустка професора Ілляшенка С.М.

У період короткотермінової відпустки за власний рахунок (з 11 по 18 грудня 2017 р.) д.е.н., професор Ілляшенко С.М. відвідав Польщу (м. Бєльсько-Бяла), де згідно угоди між СумДУ і Вищою школою економіко-гуманітарною (ВШЕГ) провів цикл семінарів для бакалаврів та магістрів, які навчаються за напрямом «Менеджмент». Окрім того він вивчав досвід застосування інноваційних форм підготовки дипломних робіт бакалаврів та магістрів.

2017 25 01

 
Участь у конференції у Хмельницькому

Викладачі кафедри маркетингу та УІД Сагер Л.Ю. та Сигида Л.О. взяли участь у роботі XII Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», яка відбувалась у Хмельницькому національному університеті з 29 листопада по 1 грудня 2017 року.

У рамках заходу учасники прослухали семінар-тренінг «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством». Сама ж конференція була присвячена питанням застосування сучасних маркетингових технологій в умовах глобалізації економіки, у обговоренні яких взяли участь провідні теоретики та практики з різних міст.

2017 12 01 01

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 6 з 108