© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Новини
Акредитація спеціальностей кафедри

2017 26 03Кафедра маркетингу та УІД СумДУ у першому кварталі 2017 р. успішно пройшла акредитацію таких спеціальностей :

- 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціалізація «Біржова діяльність» (магістерська програма);

- 073 Менеджмент, спеціалізація «Управління інноваційною діяльністю» (магістерська програма);

- 075 Маркетинг (бакалаври, магістри).

Дякуємо викладачам кафедри, які найбільш відзначилися при підготовці акредитаційних справ та проведенні акредитаційних заходів:

 

 
Наш викладач серед призерів конкурсу педагогічних інновацій

illyashenkonУ конкурсі педагогічних інновацій СумДУ у номінації "Інновації в організації студентської наукової діяльності" проект к.е.н, доц., доц. кафедри маркетингу та УІД Ілляшенко Наталії Сергіївни на тему "Поєднання теорії викладачів та практики студентів для активізації студетської наукової роботи" зайняв ІІІ місце.

 

 
Чергова перемога студентів-маркетологів

21.03.2017 р. на базі Харківського національного економічного університету відбувся заключний етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Маркетинг, управління персоналом та економіка праці». 

Серед 38 учасників-фіналістів, що були відібрані з-понад 150, змагалися студенти спеціальності «Маркетинг» кафедри маркетингу та УІД СумДУ і здобули перемогу: 

  • дипломами І ступеню нагороджені студенти 4 курсу Данько Ангеліна та Пігуль Павло (науковий керівник – к.е.н., доц. Біловодська О.А.)
  • дипломом ІІІ ступеня нагороджена студентка 4 курсу Данилюк Юлія (науковий керівник – к.е.н. Сагер Л.Ю.). 

Вітаємо студентів та їх керівників зі значними здобутками та бажаємо подальших звершень.

2017 22 03

 
Тренінг про особливості мозку людини

18 березня 2017 р. в рамках конкурсу «Знайди себе у маркетингу!» відбувся тренінг «Технологія створення креативних рішень», який провела Хижняк Марина, випускниця кафедри маркетингу та УІД, UX-дизайнер Дизайн студії Бамбук у Львові.

У тренінгу взяли участь близько 40 осіб: студенти СумДУ, Машинобудівного коледжу, Сумського коледжу економіки і торгівлі і школярі міста Суми (ЗОШ № 10, 12, 15, 20 та 29).

Марина розповіла як працює мозок людини і чому його потрібно розвивати, поділилася цікавими вправами, які допомагають розвивати креативне мислення та розповіла кілька цікавих кейсів.

Наприкiнцi тренінгу завідувач кафедри маркетингу та УІД Ілляшенко С.М. підвів підсумки зустрічі, вручив усім учасникам тренінгу сертифікати та запросив всіх прийняти участь у конкурсі «Знайди себе у маркетингу!». Також він зауважив, що головним призом конкурсу є БЕЗКОШТОВНА триденна подорож до Львову. З умовами участі та положенням можна ознайомитись на сайті konkurs.sumdu.marketing.

 

2017 20 03

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 7 з 100