© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Новини
Managing economic growth: marketing, management, and innovations

mmi tytul 2016

Department of Marketing and MIA published a collective monograph, prepared based on the X International scientific and practical conference "Marketing of innovations and innovations in marketing".

This monograph continues the series of books, that have released the results of International scientific-practical conference «Innovations marketing and innovations in marketing». The scientific results that are presented in the monograph reveal the theoretical-methodological and methodical aspects of innovative development management at different levels of aggregation (individual enterprise or establishment, industry, national economy, etc.) on the basis of innovation marketing, which is considered as the activity which has been directed on search of new spheres and ways of the enterprise potential use, on this basis new products (goods or services) development and technologies of their promotion on the market in order to meet the consumers’ needs and demands more effectively than competitors way due to this, getting profits and ensuring the long-term survival and development in the market.

Illiashenko, S.M., Strielkowski, W. (eds.). Managing economic growth: marketing, management, and innovations. 1st edition, Prague Institute for Qualification Enhancement: Prague,ISBN 978-80-906210-0-8, 2016. - 640 pages.

 

 
Співробітництво з польськими колегами

У період з 13.12.2016 р. по 20.12.2016 р. завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю, д.е.н., професор Ілляшенко С.М. згідно угоди між СумДУ і Вищою економічно-гуманітарною школою, м. Бєльсько-Бяла (ВШЕГ) провів у ВШЕГ семінари для бакалаврів і магістрів ряду спеціальностей напряму «Менеджмент». 

Він також провів лекційні заняття та прийняв іспити з дисципліни «Методологія наукових досліджень».

Ілляшенко С.М. у співавторстві зі співробітниками СумДУ к.е.н., доц. Біловодською О.А. та к.е.н. Грищенко О.Ф. подав розділ до колективної монографії «Проблеми сучасної логістики» (англійською мовою), що буде видана у Польщі.

2016 22 122016 22 12 2

 
Студентка кафедри МУІД виборола бронзову нагороду Кубка світу з біатлону

2016 14 12 2Жіноча збірна України з біатлону, в складі якої виступає магістрантка спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» Юлія Джима разом з Іриною Варвинець, Оленою Підгрушною та Анастасією Меркушиною, завоювала «бронзу» в естафеті на етапі Кубка світу в Поклюці (Словенія).

Тренери збірної України довірили Юлії Джимі бігти на другому етапі, і вона повністю виправдала довіру і очікування. Лише один запасний патрон разом з високою швидкістю вивели збірну України на певний час в лідери гонки. Причому, перевага над командами Німеччини і Франції була досить значною - близько 15 секунд. Під час останніх двох етапів збірна України перемістилась на трете місце, а перемогу здобула збірна Німеччини.

2016 14 12 1

 
Зустріч студентів із представниками компанії Brocoders

2016 10 12 28 грудня 2016 р. для студентів-маркетологів виступив кофаундер компанії Brocoders Родіон Сальник та випускниця кафедри маркетингу та УІД Ірина Рогачова. Виступ було проведено у форматі бесіди, де студенти мали можливість задати всі запитання, що їх цікавлять. 

Під час виступу студенти дізналися про специфіку роботи компанії, особливості інтернет-маркетингу та можливі шляхи для старту кар’єри студента-маркетолога. 

 

 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 9 з 99