© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу»

2016 09 29 1

29 вересня – 1 жовтня 2016 р. відбулася Х Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», яку проводила кафедра маркетингу та УІД Сумського державного університету. 

На Х Міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» надійшли матеріали від 176 учасників, серед них: 40 докторів наук, 92 кандидатів наук, 20 аспірантів, 4 здобувачів, 6 асистентів, 4 викладачів, 5 студентів та 5 представників підприємств.

Географія учасників конференції: Великобританія (м. Кембридж), Литва (м. Вільнюс), Польща (м. Бєльско-Бяла, м. Ченстохово), Україна (м. Суми, м. Київ, м. Харків, м. Одеса, м. Львів, м. Дніпро, м. Вінниця, м. Кривий Ріг, м. Полтава, м. Луцьк, м. Хмельницький, м. Чернівці, м. Кропивницький, м. Покровськ, м. Старобільськ, м. Маріуполь, м. Мукачево). 

 

2016 09 29 22016 09 29 9

2016 09 29 52016 09 29 7

Матеріали конференції включали доробки представників 46 вищих навчальних закладів і наукових організацій, серед яких 5 іноземних, а також представників вітчизняних підприємств та організацій.

Робота X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» проходила у 5 секціях:

  • Маркетинг інновацій 
  • Інновації у маркетингу
  • Інноваційний менеджмент
  • Проблеми управління інноваційним розвитком
  • Екологічний маркетинг і менеджмент.

2016 09 29 3

У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали різні аспекти маркетингу інновацій, інноваційного менеджменту та проблем управління інноваційним розвитком, зокрема: «Створення маркетингових інформаційних систем на підприємстві» (д.е.н., професор Райко Д.В.); «Поведінка українських споживачів в умовах сучасної економічної кризи (д.е.н., професор Решетнікова І.Л.); «Інновації у туристичному маркетингу: е-послуги та новітні технології» (PhD, наук. співробітник Стрієлковські В.); «Маркетинг в інноваційних системах управління підприємством» (д.е.н., професор Федорченко А.В.); «Екологічна політика України: потенціал інновацій та «вакуум інституцій» (д.е.н., професор Хлобистов Є.В.); «Моделювання економічної оцінки інноваційного проекту за критерієм оптимізму-песимізму Гурвіца» (д.е.н., професор Заруба В.Я.) та ін. 

Під час роботи конференції охоплено такі основні напрямки:

  • методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій;
  • некомерційний маркетинг;
  • маркетинг освіти, спорту;
  • банківський маркетинг;
  • Інтернет-маркетинг;
  • управління торговою маркою в контексті маркетингу інновацій;
  • управління маркетинговими ризиками інновацій;
  • управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу;
  • інновації у маркетингу;
  • маркетинг екологічних інновацій;
  • маркетингові та інноваційні аспекти біржової діяльності.

2016 09 29 10

З привітальним словом у режимі on-line виступила д.е.н., професор Карпенко Н.В. (ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»). У вебінарі під час конференції були заслухані доповіді Яшкіної О.І. (д.е.н., доцент, Одеський національний політехнічний університет) на тему «Визначення ризиків у ціноутворенні за регресійною моделлю залежності попиту від ціни» та Захаренко-Селезньової А.М. (ст. викладач, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі») на тему «Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку».

Перший день роботи конференції закінчився екскурсією Сумським державним університетом. Учасники конференції мали можливість познайомитися з навчальним телецентром та радіостудією університету, навчально-консультаційним центром NetCracker, з Центром підтримки сім’ї «Студентський лелека», Центром технологій електронного навчання, Стартап Центром «New Generation» та відвідали бібліотечний корпус СумДУ, де екскурсантів познайомили з основними фондами бібліотеки.

2016 09 29 42016 09 29 8

Другий день конференції розпочався з проведення круглого столу з проблематики цифрового маркетингу та маркетингу освіти. Зокрема, виступили к.е.н., доцент Карпіщенко О.О. з доповіддю на тему «Підготовка проекту голосового інтерфейсу для взаємодії з обліковою системою підприємства для презентації інвестору», к.е.н., доцент Шипуліна Ю.С. з доповіддю на тему «Застосування інструментів e-learning у навчальному процесі». Для учасників конференції була підготовлена екскурсія з виїздом за місто. У м. Тростянець екскурсанти відвідали Палац Голіциних, Музей шоколаду Тростянецької шоколадної фабрики та краєзнавчий музей.

2016 09 29 6

На третій день конференції у рамках пішохідної екскурсії м. Суми учасники конференції відвідали Державний ліцей-інтернат «Кадетський корпус» ім. І.Г. Харитоненка. Усі бажаючі мали можливість спробувати себе у влучності стрільби в інтерактивному лазерному тирі.

Цього року офіційними партнерами та спонсорами конференції стали ТРЦ «Мануфактура», Бутік сучасної вишиванки, ГО Центр розвитку території та соціального маркетингу «Триторія», ТОВ «Турбомаш», ТОВ «Варіант-Гермотехніка», ТОВ «Хімеліт», ПФ «Спецобладнання», ПП «Променергомаш».

2016 09 29 man2016 09 29 vys

За результатами роботи X Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії. Також статті за матеріалами кращих доповідей після рецензування будуть опубліковані у фаховому журналі «Маркетинг і менеджмент інновацій» (№4, 2016 р.), який реферується та індексується у багатьох міжнародних базах. 

Переглянути фотозвіти: день 1, день 2, день 3

Збірник тез доповідей