© 2002-2018 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Перемога у конкурсі

12 квітня 2018 р. на базі Тернопільського національного економічного університету було підбито підсумки другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальності «Маркетинг». 

На підсумкову конференцію для захисту наукових результатів було запрошено авторів 29 робіт із 20 вищих закладів освіти України (8 авторів захищали свої роботи віддалено за допомогою Skype-зв’язку), серед яких і студенти спеціальності «Маркетинг» Сумського державного університету: Старків І.Л. (керівник д.е.н., професор Ілляшенко С.М.) і Захарченко Д.О. (керівник к.е.н., доц. Біловодська О.А.).

Наші студенти з гідністю відстояли честь кафедри і стали призерами конкурсу: 

  • II місце – Старків І.Л. з науковою роботою на тему «Аналіз впливу статі продавця на споживчий вибір покупця»;
  • ІІІ місце – Захарченко Д.О. з науковою роботою на тему «Стратегії маркетингового управління в системі розподілу інноваційної продукції на ринках В2В та В2С».

Вітаємо з перемогою студентів та їх наукових керівників і щиро бажаємо подальших успіхів! 

2018 18 04 3