© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Перемога у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг»

11 квітня 2019 р. на базі Тернопільського національного економічного університету відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг». 

На підсумкову науково-практичну конференцію були запрошені автори робіт зі всієї України, серед яких студентка спеціальності «Маркетинг» Сумського державного університету Лазоренко Валерія (керівник к.е.н., доц. Біловодська О.А.), яка зайняла III місце.

Вітаємо з перемогою студентку і її наукового керівника і бажаємо подальших успіхів!

2019 04 13 1