© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Результати конференції

25 квітня 2017 року відбулося засідання секцій з маркетингу, біржової діяльності та управління інноваційною діяльністю всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «Економічні проблеми сталого розвитку», присвяченої 80-річчю зі дня народження професора Олега Балацького.

Загалом було подано 60 тез доповідей за такими напрямками:

  • Біржова діяльність;
  • Маркетингова комунікаційна політика;
  • Інноваційний маркетинг;
  • Маркетингові дослідження;
  • Інтернет-маркетинг;
  • Міжнародний маркетинг;
  • Екологічний маркетинг;
  • Стратегічний маркетинг.

На конференції виступило понад 15 доповідачів, які розкрили дійсно актуальні  економічні проблеми та змогли достойно відстояти свою точку зору.

 

2017 04 25 1

Переможцями стали:

І місце: 

  • Захарченко Д.О. (керівник – Біловодська О.А.) з доповіддю на тему: «Розроблення інноваційної упаковки кави ТМ «Nescafe»;
  • Пігуль П.В. (керівник – Тєлєтов О.С.) з доповіддю на тему: «Ремаркетинг футбольного бізнесу в Україні».

ІІ місце:

  • Миколаєнко М.С. (керівник – Грищенко О.Ф.) з доповіддю на тему: «Грінвошінг» як перешкода розвитку зеленого маркетингу»;
  • Колесник А.А. (керівник – Сагер Л.Ю.) з доповіддю на тему: «Програми лояльності споживачів: сутність та види»;
  • Товстий В.О. (керівник – Ілляшенко С.М.) з доповіддю на тему:  «Порівняльний аналіз ефективності просування підприємства в соціальних мережах (на прикладі фірми «Familia – меблеве і столярне виробництво»)».

ІІІ місце:

  • Данько А.С. (керівник – Біловодська О.А.) з доповіддю на тему: «Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг»;
  • Сєроклін Д.С. (керівник – Тєлєтов О.С.) з доповіддю на тему: «Маркетингові дослідження хлібобулочних виробів»

Кафедра маркетингу та УІД щиро вітає всіх переможців та бажає творчого натхнення та подальшого розвитку!