© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Ювілей міжнародної науково-практичної конференції

miim5years29 вересня - 1 жовтня 2011 року у Сумському державному університеті на базі кафедри маркетингу відбулась V Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу».

На П’яту ювілейну конференцію надійшли матеріали від 160 учасників (120 доповідей), серед них: 23 доктори наук, 57 кандидатів наук, 1 докторант, 22 аспіранти, 5 здобувачів, 13 викладачів, 22 асистенти, 10 студентів та 7 представників підприємств з України, Росії, Болгарії.

Під час роботи V Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» були охоплені такі тематичні напрямки:

  • методологічні та теоретико-методичні основи маркетингу інновацій;
  • товарна інноваційна політика сучасного підприємства;
  • стратегічні маркетингові підходи до розроблення нових товарів;
  • формування попиту і просування інноваційного продукту на ринок;
  • управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу;
  • маркетинг екологічних інновацій;
  • управління маркетинговими ризиками інновацій;
  • управління життєвим циклом інновацій;
  • нові методи маркетингових досліджень;
  • інновації маркетингу;
  • маркетинг освітніх послуг.

    miim2011_1miim2011_2

    miim2011_3

Учасники конференції одноголосно прийняли рішення про подальше проведення конференції «Маркетинг інновацій та інновації в маркетингу» на базі кафедри маркетингу Сумського державного університету.

За результатами роботи V Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу» планується видання колективної монографії.

Преса про нас:

  

  Детальніше >>