© 2002-2019 Кафедра маркетингу та УІД. ННІ ФЕМ ім. О.Балацького
Як зробити рекламу в Сумах ефективною?

2011-03-26_418 березня 2011 року Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку разом з Лабораторією маркетингових рішень провів перший бізнес-семінар у Сумах «Як зробити рекламу в Сумах ефективною», присвячений Двадцятій річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Близько двох місяців пішло на підготовку й організацію бізнес-семінару "Як зробити рекламу в Сумах ефективною". Захід проводився на честь двадцятої річниці факультету економіки та менеджменту СумДУ. Робота виявилися не марною, і 18 березня були підведені підсумки в звітному виступі доповідачів, питаннях аудиторії та в оцінці усього заходу взагалі.

Перший блок семінару був присвячений навчанню і підбору маркетологів  на підприємстві. Виступ завідувача кафедри маркетингу СумДУ Сергія Миколайовича Ілляшенко освітлював проблеми підготовки фахівців вищими навчальними закладами. Статистичні дані досліджень абітурієнтів описали картину, що склалася на ринку "початкових" трудових ресурсів. Далі доповідь  була присвячена передачі маркетингових функцій стороннім фахівцям - аутсорсинговим компаніям. Тема викликала пожвавлення і робочу дискусію. Піднімалися питання про альтернативні джерела отримання "маркетингових голів" за нормальні гроші.  Наступний доповідач - практичний психолог Ганна Яковенко - розповідала про правильний підбір штату на прикладі фахівця з маркетингу. Директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік відмітила: "Підбір персоналу - дійсно важлива й актуальна тема. На своєму досвіді я переконалася, що професійні кадри - це основа і запорука ефективної роботи усієї фірми. Запропоновані Ганною  методи науково-обґрунтовані і діючі. Є над чим замислитися та переглянути мотивацію свого колективу".

Другий блок семінару містив інформацію про різні рекламні носії. Боровик Галина Олександрівна першою представила на суд глядачам яскраву й інформативну презентацію  на тему індивідуальної сувенірної продукції. "Дійсно руйнуються стереотипи. Для мене, можна сказати, з'явилося нове джерело, нове бачення підходів до сувенірки", - говорить директор і засновник ТОВ "Рекламна група Регіон" Володимир Рудика.  Наступною підіймалася тема просування сайтів і роботи в Інтернеті. Директор студії медіа-проектів "Папайя Бразерс" Олександр Торопов у формі діалогу ділився своїм досвідом і настроєм з глядачами. Далі Катерина Захарченко відкрила завісу таємниці над процесом піару в місті Суми. Директор ТОВ "Інформаційно-рекламне агентство "Наша лінія" Олена Романенко надала досить-таки вичерпну інформацію про рекламу на ТБ і радіо. Про "мистецтво" обходити підводні камені в поліграфії повідав Юрій Гладенко з ТОВ "ТД "Папірус". Бурхливу реакцію і обговорення викликала презентація і доповідь Володимира Рудики на тему невдалих варіантів  дизайну на прикладі сумських вивісок, плакатів і білбордів. "Яскраво, доступно, змістовно і конструктивно", - саме такі відгуки й отримав виступ. Завершуючим в другому блоці був виступ Марини Борщенко. "Ніколи не думала, що існують такі цікаві методи просування товарів, і що "Сарафанне радіо" діє й у нас в місті. Доповідь Марини наштовхнула мене на нові думки та ідеї", - говорить менеджер по рекламі компанії CompService Аліса Карабаза.

Третій  блок освітлював безпосередньо питання оцінки ефективності реклами. Керівник "Лабораторії маркетингових рішень" Марина Карпіщенко виступила з доповіддю "Думка споживача. Слухати або чути"? Розглянутий приклад проведення досліджень в Сумах методом  фокус-групи не залишився без уваги й інтересу слухачів. Студентка п'ятого курсу СумДУ Любов Сигида після конференції поділилася враженнями: "Навіть навчаючись безпосередньо на кафедрі маркетингу, я не була впевнена в застосуванні методів, описаних в книзі, на практиці. А тим більше в нашому місті. Спасибі Вам велике"!  Далі ділилася досвідом директор рекламного агентства "VIP Media Group" Юлія Скриннік, торкнувшись "болючої" теми про вибір цільової аудиторії. Остання доповідь надала слухачам практичну інформацію про оцінку ефективності реклами за допомогою наукових методів і математичних формул.

У кінці семінару слухачі отримали сертифікати Сумського регіонального центру інтелектуального розвитку.