© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Маркетинг у прикладах і завданнях

mark_bakalavr_200Маркетинг у прикладах і завданнях: Навчальний посібник / під ред. Ілляшенка С.М. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2006. - 400 с.

У навчальному посібнику наведено завдання практикуму з маркетингу та приклади їх розв'язання, зокрема: розрахункові та аналітичні задачі, кейси, тести для перевірки рівня засвоєння теоретичних і практичних знань, схеми. Завдання базуються на матеріалах діяльності вітчизняних підприємств і установ та охоплюють такі розділи: основи маркетингу, товарознавство, інфраструктура товарного ринку, маркетингові дослідження, маркетингова товарна, цінова, комунікаційна політика, промисловий маркетинг, логістика, міжнародний маркетинг.
Книга призначена для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисною керівникам і провідним фахівцям підприємств різних галузей та широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингу.

Мова оригіналу: Українська

Зміст
Вступ
Розділ 1. Основи маркетингу
1.1 Розрахункові та аналітичні завдання
1.2 Кейс
1.3 Тести
1.4 Схеми для доповнення

Розділ 2. Інфраструктура товарного ринку
2.1 Розрахункові та аналітичні завдання
2.2 Кейс
2.3 Тести
2.4 Розроблення і доповнення схем

Розділ 3. Товарознавство
3.1 Розрахункові та аналітичні завдання
3.2 Тести
3.3 Схеми для доповнення

Розділ 4. Маркетингові дослідження
4.1 Розрахункові та аналітичні завдання
4.2 Кейс
4.3 Тести
4.4 Розроблення і доповнення схем

Розділ 5. Маркетингова товарна політика
5.1 Розрахункові та аналітичні завдання
5.2 Кейс
5.3 Тести
5.4 Розроблення і доповнення схем

Розділ 6. Маркетингова цінова політика
6.1 Розрахункові та аналітичні завдання
6.2 Кейси
6.3 Тести
6.4 Схеми для доповнення

Розділ 7. Маркетингова політика комунікацій
7.1 Розрахункові та аналітичні завдання
7.2 Кейси
7.3 Тести
7.4 Схеми для доповнення

Розділ 8. Промисловий маркетинг
8.1 Розрахункові та аналітичні завдання
8.2 Кейси
8.3 Тести
8.4 Схеми для доповнення

Розділ 9. Логістика
9.1 Розрахункові та аналітичні завдання
9.2 Тести
9.3 Схеми для доповнення

Розділ 10. Міжнародний маркетинг
10.1 Розрахункові та аналітичні завдання
10.2 Кейси
10.3 Тести
10.4 Схеми для доповнення

Післямова
Література
Додатки