© 2002-2017 Кафедра маркетингу та УІД. Факультет економіки та менеджменту.
Перспективи професії маркетолога

marketer_1Міжнародні фахівці озвучили професії, які будуть затребувані на ринку праці. За прогнозами експертів, через десять років на ринку товарів і послуг виникне перенасичення, отже, країні будуть потрібні більшою мірою маркетологи – стратеги компаній, завдання яких керувати системою, орієнтованої на виробництво різноманітних благ і задоволення інтересів виробників і споживачів, проводити дослідження ринку, розробляти бізнес-плани, пропонувати найбільш вигідні варіанти вкладення грошей підприємства.

Тобто в найближчі роки збережеться тенденція попиту і на маркетологів, а бізнес-аналітики сьогодні затребувані в будь-яких сферах. Потрібні будуть і професіонали в сфері обслуговування, це продавці-консультанти і фахівці-консультанти вузького профілю. Для того щоб отримати посаду менеджера з продажу найбільш оптимально закінчити спеціальність маркетинг. Визначальним ваш успіх у цій діяльності фактором буде комунікабельність, активність і вроджене вміння продавати.

SMM-спеціалісти

smm

Надзвичайно перспективними напрямками сьогодні є Інтернет-реклама та Інтернет-маркетинг (в тому числі і робота в соціальних мережах). Ці спеціальності обов'язково вимагають досвіду роботи, але щоб потрапити в цю сферу бізнесу й активно в ній розвиватися найкраще отримати спеціальність маркетолога.
"Сьогодні багато бізнес-компаній виходять в онлайн простір, отже, їм будуть потрібні фахівці, які зможуть працювати в онлайні. Якщо ми говоримо про маркетинг, то 2 роки тому такої спеціальності, як SMM-фахівець не було, ці фахівці були на вагу золота. Зараз вже такий предмет включен в програму ВНЗ, цьому вчать маркетологів", – вважає експерт.

Логісти

Вихід України на світовий ринок спровокує необхідність професійних логістів, що займаються теорією і практикою управління матеріальними та інформаційними потоками в процесі руху товару.


Управлінські посади в ритейлі

retail

Фінансова криза 2014 року значно вплине на всі галузі економіки, в тому числі, і на рітейл. Разом з тим, криза зніме проблеми, як подорожчання землі під забудову і високий рівень орендних ставок, що зробить доступнішим розширення існуючих роздрібних мереж, а також вихід на український ринок іноземних компаній. "Це сприятиме активному росту за позиціями, що передбачають управлінські та розвиваючі функції: керівники з розвитку мережі, керівники магазину, керівники торгового відділу", – пояснюють експерти.

Фахівці з продажів

У зв’язку з цим, фахівці ринку праці також відзначають, що затребуваними залишаться фахівці з продажу різних рівнів, від рядового торгового представника до директора з продажу.

 

СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ