Олефіренко О.М.

Ученая степень, звание: к.э.н., доцент
Должность: доцент кафедры маркетинга и управления инновационной деятельностью
Основные дисциплины: Информационные системы и технологии в маркетинге, Компьютерные информационные технологии в маркетинге, Управление инновационными проектами, Университетское образование, Введение в специальность, Экономический риск и методы его измерения, Управление инновационными рисками, Риски в маркетинге, Маркетинг, Маркетинговая товарная политика, Экологический маркетинг.
Научные интересы: маркетинг инноваций, портфельный менеджмент, холистический и промышленный маркетинг, маркетинг в машиностроении, альтернативная энергетика и энергосбережение, брэндинг и маркетинг территорий, логистика.
Научные и научно-методические труды: 15 монографий, 2 учебных пособия, 3 учебника, более 100 статей и тезисов докладов на конференциях разного уровня.

 

  Тел.: +38 (0542) 68-78-44
  е-mail:  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript     Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript  

  Skype: oleg_olefirenko

   Профиль в Google Scholar

   Профиль в Scopus

   Профиль в ResearchGate 

 

Основные публикации:

Монографии:

  1. Олефіренко О.М. Концептуальні підходи до управління портфелем замовлень промислових підприємств \\ Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004.
  2. Олефіренко О.М. Методологічні засади формування портфеля замовлень підприємства. Порівняльний аналіз \\ Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004.
  3. Олефіренко О.М., Доценко Г.О. Формування портфеля замовлень науково-виробничого підприємства \\ Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці: Монографія  / За заг. ред.. д.е.н., проф.. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2005.
  4. Олефіренко О.М. Управління портфелем замовлень в системі інформаційного менеджменту венчурного підприємства \\ Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2006. – C. 201-260
  5. Олефиренко О.М., Вихров Д.Ю. Оценка эффективности инновационных энергосберегающих технологий в жилищно-коммунальном хозяйстве \\ Малая энергетика в системе обеспечения экономической безопасности государства / Под общ. ред. Г.К. Вороновского, И.В. Недина. – К.: Знания Украины, 2006. – C. 211-221
  6. Ілляшенко С.М., Олефиренко О.М. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства \ Монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга ”, 2008. – 272с.
  7. Олефіренко О.М. Маркетинг промислової продукції одиничного виробництва: історичне коріння, концепція, методологічні основи // Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / За ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Торговий дім «Папірус», 2010. – С.478-487
  8. Олефіренко О.М., Карпіщенко М.Ю. Проблеми та перспективи брендингу територій на прікладі бренд концепції Сумської області "Сумщина – територія для життя!" // Проблеми та перспективи ринковоорієнтованого управлиння інноваційним розвитком / Монографія. Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С.611-630
  9. Олефіренко О.М. Діагностика ринкового потенціалу бізнес-портфеля товарів одиничного та малосенійного виробництва на підприємствах малого машинобудування // Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємтсв: монографія / за заг. ред. к.е.н., доцента Ю.С. Шіпуліної. – Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2012. – C.261-282
  10. О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга. Удосконалення організаційно-економічного механізму управління техніко-технологічним розвитком промислового підприємства // Інновації у маркетингу і менеджменті : монографія за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – С. 93-101.
  11. Peresadko G., Olefirenko O., Kovalenko E., Bektas C. Marketing research of comparative description of using it inmodern foreign and domestic marketing: The State, Corporation and individual: Correlation of rights, economic interests andways of their realization// Peer-reviewed marerials digest published following the results of the LXV International Research and practice conference and the III stage of the Chempionship in Economic Sciences and Management, juridical sciences - Publishing by IASHE, ISBN 978-1-909137-35-6, (London, October 01 - October 15, 2013), p. 40, 2013. (UK)
  12. Олефиренко О.М. Портфельное управление заказами как основа маркетинговой товарной политики в единичном производстве и малом машиностроении / Научные основы маркетинга инноваций: Монография в 3т., Том 2 / под ред. д.э.н., проф. С.Н. Ильяшенко. - Сумы: "Печатный дом "Папирус", 2013 - С.43-67
  13. Олефіренко О.М., Шевлюга О.Г. Теоретико-методичні та практичні засади управління техніко-технологічним розвитком промислових підприємств // Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2014. – С. 45–57. (монографія)
  14. Олефіренко О.М. Теоретико-методичні засади багатофакторного аналізу інвестиційної привабливості інноваційних проектів промислових підприємств // Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Харків: ТОВ «Діса плюс», 2015. -С.303-312

  15. Олефіренко О.М. Управління комерціалізацією інновацій промислових підприємств: аспекти збутової політики: монографія / О.М. Олефіренко. – Суми: Триторія, 2017. – 504 с.

 

Учебные пособия:

  1. Маркетинг: бакалаврський курс: Навчальний посібник / За загальною редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД „Університетська книга”, 2004. – 976с.
  2. Кіслий В.М., Біловодська О.А., Олефіренко О.М., Соляник О.М. Логістика: теорія та практика / Навчальний посібник – Київ: Центр учбової літератури, 2010. – 360с.

Учебники:

  1. Маркетинг: бакалаврський курс / За заг. Ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М. - Суми: Університетська книга, 2009. – 1134с.
  2. Управління інноваційною діяльністю: магістерський курс (Основи інноваційного менеджменту): підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2013. – 728 с. – С. 338-417 (Олефіренко О.М., Міцура О.О. Розділ: Управління інноваційними проектами).
  3. Олефіренко О.М. Інтернет-біржі та електронний трейдинг / О.М. Олефіренко, О.Г. Шевлюга /Біржова та торгова діяльність:магістерський курс: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М.Ілляшенка. – Препринт. – Суми, 2016. – С. 608-627

Методические публикации:

  1. Інформаційні системи маркетингу \\ Методичні вказівки до виконання домашнього завдання, практичних та самостійних робіт з курсу „ІСМ” / Укладачі О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2006. – 118с.
  2. Комп’ютерні інформаційні системи у маркетингу \\ Методичні вказівки до виконання практичних завдань та контрольних робіт з курсу „КІТМ” / Укладачі О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2007. – 41с.
  3. Конспект лекцій з курсу „Інформаційні системи маркетингу” / Укладачі: О.М. Олефіренко, О.О. Карпіщенко, С.В. Глівенко. – Суми: Вид-во СумДУ, 2009. – 113с.
  4. Конспект лекцій з курсу "Управління інноваційними проектами" / Укладачі: О.М. Олефіренко, О.О. Міцура. – Суми: Вид-во СумДУ, 2012. – 93с.

 Полный список публикаций Олефиренко О.М.>>